تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۷۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

4 پارک تخصصی در کشور راه‌اندازی می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم رونمایی از دو محصول دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری مازندران، از راه‌اندازی چهار پارک تخصصی در کشور در آینده خبر داد.
تدبیر24 »دکتر محمد فرهادی در آیین افتتاح ساختمان شماره ۲ پارک علم و فناوری مازندران در ساری اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱ پارک علم و فناوری کاملاً فعال در کشور فعالیت می‌کنند و ۳ پارک تخصصی علوم انسانی، پارک علوم پزشکی و پارک شهرداری نیز در شرف تاسیس قرار دارند.

وزیر علوم با اعلام اینکه پارک تخصصی ICT نیز در آینده شکل می‌گیرد، ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان تا ۱۵ سال از معافیت مالیاتی برخوردارند.

وی در ادامه گفت: همچنین پارک‌های علم و فناوری می‌توانند از تسهیلات گمرکی، تسهیلات صندوق نوآوری و وام کم بهره صندوق پژوهش و فناوری بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وزیرعلوم در پایان سخنان خود، بحث تجاری‌سازی را حائز اهمیت خواند وگفت: آیین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات شرکت‌های دانش‌بنیان برای سهولت امور در حال تصویب است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: