واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

فرهنگیان از سال ۹۲ تاکنون افزایش سه برابری حقوق را تجربه کرده اند

سپهدار مجلسی نژاد در مراسم گرامی داشت مقام معلم گفت:مهمترین کارکرد آموزش و پرورش کارکرد فرهنگی است که از همین رو باید به جایگاه خود اهتمام ویژه داشته باشیم.

تدبیر24» مدیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حرکت آموزش و پروش حرکتی تمدن ساز است خاطر نشان کرد: باید در میدان تدریس درس شجاعت را به دانش آموز یاد داد

 وی افزود:معلم شجاع می تواند دانش آموزی شجاع تربیت کند که در مقابل استکبار و زورگویی و متحجرین مقابله کند و بایستد.

مجلسی نژاد با تاکید بر اینکه ما فرهنگیان باید این شجاعت را در بین خودمان نهادینه کنیم ابراز کرد:آموزش و پرورش شهرستان دنا در شاخص های فرهنگی و آموزشی پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است.

مدیر آموزش و پرورش دنا با اشاره به اینکه قبل از سال ۹۲ در آموزش ابتدایی و متوسطه از رتبه ۱۳ آموزش و پرورش استان به رتبه سوم رسیدیم ابراز کرد:آموزش و پرورش دنا در شاخص های رشد تحصیلی رتبه سوم استان و در پایه ششم ابتدایی رتیه اول استان را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانش آموزان قرآنی دنا در مسابقات قرآن و عترت استان ۲۷ رتبه اول تا سوم استانی را کسب کردند عنوان کرد:در سال جاری بزرگترین رویداد قرآنی استان در شهر سی سخت برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش دنا با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید ۳۵ میلیارد از معوقات فرهنگیان استان پرداخت شد که حدود ۵ میلیارد آن مربوط به معوقات فرهنگیان دنا بوده عنوان کرد:فرهنگیان از سال ۹۲ تا کنون افزایش سه برابری حقوق را تجربه کرده اند.

مجلسی نژاد در پایان با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو افزود:باید با نگاه هوشمندانه و برنامه ریزی دقیق مشت محکمی بر دهان یاوه گویان انقلاب بزنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: