واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

چرا نتانیاهو با جان کری دست نداد؟

طبق گزراش های رادیوی ارتش جان کری از نتنیاهو سوال کرد که جلسه را چگونه برگزار کنیم؟ و نتنیاهو با عصبانیت جواب داد: هر طور که می خواهی!
به گزارش تدبیر24 به نقل از هشت صبح، خبرهای در دسترس نشان می دهد که نتنیاهو در دیداری که روز جمعه با جان کری وزیر امور خارجه آمریکا داشت، از دست دادن با وی خود داری کرده است. دلیل این اقدام، توافق های ابتدایی صورت گرفته در برنامه هسته ای ایران و کشورهای قدرتمند است. رادیو ارتش اسرائیل می گوید: نتنیاهو وارد اتاقی در فرودگاه نزدیکی تل آویو شد و مشاهده کرد که جان کری در آنجا نشسته است و به او گفت: اینجا منتظر باش، به مطبوعات می روم و بر میگردم.

نتنیاهو در مصاحبه با رسانه ها، پنج کشور اروپایی و به ویژه ایالات متحده را مورد انتقاد قرار داده و این توافق را بسیار بد و خطرناک توصیف و یاد آور شد که اسرائیل به آن متعهد نخواهد ماند، سپس به جلسه برگشت و با کری دست نداد.

طبق گزراش های رادیوی ارتش جان کری از نتنیاهو سوال کرد که  جلسه را چگونه برگزار کنیم؟ و نتنیاهو با عصبانیت جواب داد: هر طور که می خواهی!

در ادامه این گزارش آمده است : کری وقتی که خشم و عصبانیت نتنیاهو را دید از همه معاونین و مشاوران خود در خواست  کرد که جلسه را ترک کنند و گفت: این جلسه تنها بین من و نتنیاهو برگزار خواهد شد.

ایجاد تنش در روابط اسرائیل و آمریکا به دنبال مذاکرات غرب با ایران رخداده که اسرائیل از امضای هر گونه توافقنامه ای که باعث کاهش تحریم ها علیه ایران شود، نگران است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: