واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
معاون وزیر آموزش و پرورش:

شرایط تامین مسکن فرهنگیان در حال فراهم شدن است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه میان وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی انتظار می‌رود در استان‌ها شرایط برای اختصاص زمین برای ساخت مسکن برای معلمان فراهم شود.
تدبیر24»مرضیه گرد، در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی توانمند در توسعه و پیشرفت اظهار داشت: مسیر توسعه در استان‌ها فقط با توجه به منابع مادی هموار نمی شود بلکه تربیت انسانی در اولویت، توسعه قرار دارد.

وی، مشارکت ۵۰ درصدی استانداری بوشهر در احداث کلینیک جامع توانبخشی و سنجش سلامت دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر در امر مشارکت حل مشکلات آموزش و پرورش و همیاری خیران در توسعه زیرساخت‌های آموزشی پیشگام است که نشان از فرهنگ بالای مردم و مسئولان است.

رئیس سازمان مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر نقش مهم دهیاری‌ها در اجرای طرح‌های تقویتی بنیه علمی دانش‌آموزان روستایی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار از محل اعتبارات عوارض آلایندگی برای تقویت بنیه آموزشی و علمی دانش‌آموزان روستایی از خدمات ارزشمند استان بوشهر در راستای حمایت از آموزش و پرورش است.

گرد با بیان اینکه تامین اعتبار برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی از خدمات ارزنده خیران در استان بوشهر است خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های ورزشی  از جمله زمین ورزشی فوتبال چمن مصنوعی در کنار مدارس از موفقیت‌های شورای آموزش و پرورش استان بوشهر محسوب می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر مشارکت مردم و مسئولان در مدیریت مدارس افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه میان وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی  انتظار می‌رود در استان‌ها شرایط  برای اختصاص زمین برای ساخت مسکن برای معلمان فراهم شود.

وی، ترویج فرهنگ مشارکت مردم در مدرسه یاری و مدرسه محوری را از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش دانست افزود:  با تاسیس صندوق حمایت از موسسان مدارس غیر دولتی در حل مشکلات این مدارس بسیار موثر است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: