واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

حزب عبدالله صالح هرگونه اختلاف با انصارالله یمن را رد کرد

حزب کنگره سراسری مردمی یمن وجود هرگونه اختلافات با جنبش انصارالله را تکذیب کرد.
تدبیر24»علی عبدالله صالح، رئیس‌جمهور پیشین یمن در نشست هماهنگی بخش زنان در کنگره سراسری مردمی یمن گفت: کسانی که به ریاض رفتند(عبدربه منصور هادی) تا زمانی که خون در رگ‌هایمان جاری است، هرگز به عنوان حکام بازنخواهند گشت.

اظهارات علی عبدالله صالح بعد از آن ایراد شد که حزب کنگره سراسری مردمی اخبار خبرگزاری عربستان درباره اختلافات این حزب با انصارالله را تکذیب کرد.

طارق الشامی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی در کنگره سراسری مردمی یمن گفت: علی عبدالله صالح روز سه‌شنبه با رهبران حزب نشست نداشته است. وی در سخنرانی اخیر خود کاملا واضح صحبت کرد و درباره سرنوشت واحد کنگره مردمی و انصارالله سخن گفت.

الشامی گفت: صالح در سخنرانی اخیر خود بر مخالفتش با مذاکره با عربستان و آمریکا بدون انصارالله تأکید کرد. آنچه رسانه‌های سعودی منتشر کرده‌اند در راستای تلاش‌های عربستان برای درهم شکستن جبهه داخلی است.

وی گفت: تلاش‌های مداومی برای ایجاد نزاع‌های داخلی بین کنگره سراسری و انصارالله وجود دارد که موفق نبوده و نخواهد بود.انصارالله و کنگره سراسری مردمی به پایبندی به جبهه داخلی برای مقابله با تمامی تهدیدها پایبند هستند.

خبرگزاری عربستان مدعی شده بود که علی عبدالله صالح به رسانه‌های وابسته به خود چراغ سبز داده تا عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله را رسوا کنند."

این خبرگزاری اعلام کرده بود: "این تحرک از سوی صالح در پی گزارشاتی صورت گرفته که درباره قصد الحوثی برای شورش علیه عبدالله صالح و قتل وی صحبت می‌کند."

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: