واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

دی‌متئو سرمربی دژاگه می‌شود؟

سرمربی پیشین چلسی یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی مارتین یول در فولام است.
به گزارش تدبیر24، پس از شکست 3 بر یک فولام در کروین‌کاتیج مقابل منچستریونایتد و شکست 4 بر صفر برابر لیورپول در آنفیلد جایگاه مارتین یول پس از دست به کار شدن مسئولان باشگاه فولام برای شناسایی جانشین احتمالی وی بیش از همیشه در خطر است.
سرمربی آلمانی سفیدپوشان لندنی که در فصل گذشته لیگ برتر با این تیم به عنوان دوازدهمی رسید در فصل جدید این رقابت‌ها نتایج خوبی با این تیم نگرفته و فولام پس از گذشت 11 هفته با 10 امتیاز در رده هجدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر قرار دارد. شاید دیدار هفته دوازدهم فولام مقابل سوانزی که پس از انجام بازی‌های ملی برگزار خواهد شد آخرین فرصت برای این مربی آلمانی باشد تا خود را از اخراج شدن نجات دهد.
در میان کاندیداهای اصلی جانشینی نام مارتین یول نام دن پترسکو، بازیکن پیشین چلسی و سرمربی کنونی دینامو مسکو و روبرتو دی‌متئو، سرمربی پیشین چلسی که این تیم را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند، دیده می‌شود.
بر اساس اخبار منتشرشده به نظر می‌رسد دی‌متئو ایتالیایی می‌تواند جانشین احتمالی یول در این تیم غرب لندنی باشد. وی فصل گذشته از سمت سرمربیگری دیگر تیم لندنی یعنی چلسی اخراج شد.
ظاهرا مارتین یول برای اینکه تیمش را از شرایط بحرانی خارج کند دست به دامن هوو ینینگز، مدیر آکادمی باشگاه فولام شده تا بهترین بازیکنان جوانش را به وی معرفی کند. از جمله این بازیکنان می‌توان به موسی دمبله و بومسکا تو نابانگا اشاره کرد.
اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان هم در فولام عضویت دارد و در 2 دیدار اخیر این تیم مقابل منچستریونایتد و لیورپول اولین بازی‌های فصل خود را برای فولام انجام داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: