واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

اجتماع" با آزادی" پیام رسان آگاهی مردم است

ردم وعده های پوشالی را می فهمند و تفاوت آن ها را با وعده هایی که نتیجه اش را جلوی چشمشان می بینند درک می کنند. نامزدهای دیگر باید بدانند که مردم پوپولیست ها را شناخته اند و حرف هایشان را باور نخواهند کرد

تدبیر24»محمد مهدی تندگویان، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عملکرد چهار ساله دولت تدبیر و امید بر پایه آزادی بود،گفت: به نظر من نحوه عملکرد در زمینه آزادی از شعارهایی با این مضمون مهم تر است. در واقع این نکته مثبتی است که روحانی شعاری را می دهد که به آن عمل کرده و مردم نتیجه آن را با چشم خودشان دیده اند.

فرزند شهید تندگویان در گفت و گو با سحر-پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- ادامه داد: به جرات می توان گفت که این دولت بعد از این همه سال که از انقلاب می گذرد آزادترین شبکه اطلاع رسانی مجازی را داشته است. اگرچه برای فیلتر کردن این شبکه های مجازی تلاش های بسیاری صورت گرفت اما عملکرد دولت نشان داد علاقه ای برای ایجاد محدودیت در این زمینه ندارد.

وی همچنین فعالیت آزادنه در زمینه انتقاد از دولت را نیز نمونه بارز تجلی این آزادی دانست و ادامه داد: ما در این دوره مشاهده کردیم که افراد آزادانه به نقد دولت می پردازند و هیچ برخوردی از طرف دولت با آن ها نمی شود. در حالی که این شرایط پیش از این وجود نداشته و همچنین پس از این هم اگر افرادی با شرایط هشت سال پیش روی کار بیایند آزادی اولین چیزی است که در جامعه مدنی تهدید خواهد شد.

تندگویان در پایان با اشاره به اجتماع 12هزار نفری ورزشگاه آزادی اضافه کرد: این اجتماع پیامی جز آگاهی مردم نمی تواند داشته باشد. در جمع هایی که این چند روز با مردم داشتیم فهمیدیم که آن ها دروغ را خوب درک می کنند و از ما می خواستند اجازه ندهیم دروغ گویی دوباره بر این کشور سایه بیندازد.

به گفته او مردم وعده های پوشالی را می فهمند  و تفاوت آن ها را با وعده هایی که نتیجه اش را جلوی چشمشان می بینند درک می کنند. نامزدهای دیگر باید بدانند که مردم پوپولیست ها را شناخته اند و حرف هایشان را باور نخواهند کرد. البته امیدوارم این تفکر در شهرستان ها که از امکانات شهرهای بزرگ محروم هستند هم به برکت سفرهای استانی که انجام می شود به وجود بیاید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: