واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
اشرف بروجردی:

" با آزادی" به سوی آگاهی جامعه مدنی گام بر داریم

همایش امروز" با آزادی" برای حمایت از جوانان و به منظور همراهی با آن ها برگزار می شود و یکی از مهم ترین خواسته ها و انتظارات جوانان تحقق آزادی های مدنی است.
تدبیر24»اشرف بروجردی، ئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی  گفت :شعار آزادی یکی از اجزای اصلی شعار انقلاب اسلامی است و باید اسباب تحقق آن بیش از پیش مهیا شود.

بروجردی در گفت و گو با سحر – پایگاه اطلاع رسانی دکتر حسن روحانی- با اشاره به طرح شعار آزادی توسط روحانی گفت: با اشاره به گرد همایی امروز حامیان حسن روحانی در استادیوم 12 هزار نفری آزادی ادامه داد :در هشت سال گذشته شاهد این بودیم که این عنصر فراموش شده بود، اما با روی کار آمدن روحانی بار دیگر عناصر آزادی مورد توجه قرار گرفت و علاوه بر این تلاش هایی هم برای تحقق عملی آن صورت گرفت.

وی همچنین درباره  اهمیت گردهمایی بزرگ «با آزادی» افزود: این همایش برای حمایت از جوانان و به منظور همراهی با آن ها برگزار می شود و یکی از مهم ترین خواسته ها و انتظارات جوانان تحقق آزادی های مدنی است.

او تاکید کرد که امیدوارم همایش امروز که با امید تحقق آزادی های بیشتر مدنی است  سر آغازی برای احقاق کامل  شعار آزادی  و ما در این  مسیر گام های موثری در جهت آگاهی جامعه مدنی گام بر داریم

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: