واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
ملی‌پوش ووشو:

برای قهرمانی به باکو می‌رویم

ملی‌پوش ووشو هدف تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی را رسیدن به مدال طلای این رقابت‌ها اعلام کرد.

تدبیر24»سعید فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا به شرایط خوب تیم ملی ووشو اشاره کرد و افزود: تیم ملی ووشو در حال حاضر از آمادگی کامل و خوبی بهره‌مند است. با اردوهایی که داشته‌ایم توانسته‌ایم آمادگی لازم برای این بازی‌ها را کسب کنیم و تنها هدف ما رسیدن به مدال طلا و قهرمانی تیم ملی ووشو ایران در پایان رقابت‌هاست.

او همچنین ادامه داد: تیم ملی از ووشوکاران جوان و باانگیزه تشکیل شده است و این یک اتفاق خوب است. یک ماه و نیم است که در اردو هستیم و همه ملی‌پوشان به شرایط کاملا آرمانی رسیده‌اند و مدعی قهرمانی و مدال طلا هستند. با اردوها روز به روز آماده‌تر شده‌ایم و امیدواریم که با شرایط خوبی که داریم بتوانیم قهرمانی را برای تیم ملی به دست آوریم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های آسیایی ووشو با اشاره به شرایط خوب اردوهای تیم ملی اظهار کرد: از وقتی که ملی‌پوشان به اردوها آمده‌اند هیچ کمبودی وجود نداشته است. از نظر حقوق، خوابگاه و سخت‌افزاری همه چیز برای برگزاری یک اردوی خوب فراهم بود و در حال حاضر همه اعضای تیم ملی از وضعیت کنونی رضایت کامل دارند.

فاضلی افزود: سطح بازی‌های کشورهای اسلامی بالاست. تیم‌هایی مثل ترکیه و مصر چند سالی است که از مربیان چینی در این ورزش استفاده می‌کنند و تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام داده‌اند که کار را سخت می‌کند. اما با همه این مسائل شرایط خوبی داریم و امید زیادی به قهرمانی در این رقابت‌ها وجود دارد.

او در پایان در مورد برنامه‌های خود و تیم ملی برای بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: پس از اتمام بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی باید تمرین‌های خود را ادامه دهیم تا در انتخابی جام  جهانی روسیه عملکرد مناسبی را از خود نشان دهیم. پس از رقابت‌های جهانی باید تلاش کنیم تا در مسابقه‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان مدعی قهرمانی باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: