واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
يك حقوقدان مطرح كرد:

برداشتن تحريم‌ها و تامين امنيت دو دستاورد مهم روحاني

روحاني با استفاده از خرد جمعي اعضاي كابينه خود و نظر مقام معظم رهبري برجام را امضا كردو با اين اقدام تحريم‌ها برداشته شد.
تدبیر24»سيد محمد جندقي كرماني حقوقدان و وكيل دادگستري  و ریاست اسبق کانون وکلای دادگستری  درگفت‌وگو با ستاد حقوقدانان و وكلاي حامي دكتر حسن روحاني با بيان اينكه روحاني حقوقدان و وكيل دادگستري است لذا ما بايد از ايشان حمايت كنيم گفت: معتقديم وكلاي دادگستري مديران خوبي خواهند بود و طي 4 سال گذشته روحاني با انتخاب وزراي خوب -هرچند كه نمي‌خواهيم بگوييم همه آنها خوب بوده‌اند- و انتخاب انساني شريف و سالم همچون آقاي جهانگيري به عنوان معاون اول خود و اقداماتي كه انجام داد كارنامه خوبي از خود به جاي گذاشت.
وي با تاكيد براينكه ما نمي‌گوييم  روحاني همه آنچه را كه گفت انجام داد، خاطرنشان كرد:ضروري است بدانيم روحاني چه چيزي را از دولت قبلي تحويل گرفت، تورم بالاي 30درصد، خزانه، خالي، تحريم شديد و مملكتي كه همه‌ چيز آن بهم ريخته بود.
اين وكيل دادگستري افزود: روحاني با استفاده از خرد جمعي اعضاي كابينه خود و نظر مقام معظم رهبري برجام را امضا كردو با اين اقدام تحريم‌ها برداشته شد.
 جندقي كرماني با يادآوري اينكه تركيه، انگليس و فرانسه و ... لحاظ امنيتي بهم ريخته بودند اما ما امنيت خوبي داريم و بايد قدر آن را بدانيم، اظهار كرد: روحاني در اين زمينه تلاش كرده است و به همين دليل به ايشان راي مي‌دهم نمي‌گويم ديگران بد هستند همه خوبند اما روحاني را به ديگران ترجيج مي‌دهم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: