واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
حسین راغفر :

دولت یازدهم چشم انداز آینده را مثبت کرد

حسین راغفر، تحلیلگر اقتصادی با اعلام این مطلب افزود: یکی از مولفه های اصلی رشد و توسعه اقتصادی، وجود چشم انداز امیدوار کننده است که عملکرد دولت پیشین آن را تیره و تار کرده بود.
تدبیر24»وی با تاکید بر این که آنچه در دولت پیشین رخ داد ناامیدی کامل فعالان اقتصادی را در بر داشت، ادامه داد: مهمترین دلیل ایجاد این وضعیت، سیاست های پراضطراب و پرالتهابی بود که در دولت پیشین در دستور کار قرار می گرفت و همین مساله سبب می شد بازار به سمت سفته بازی و فعالیت های غیر مولد پیش برود .
این تحلیلگر اقتصادی با تاکید بر اینکه منتقدان دولت یازدهم به آرامش و ثبات ایجاد شده توجه نمی کنند، گفت: من بر این اعتقادم که منتقدان قصد دارند به هر قیمتی مانه از تداوم دولت یازدهم شوند. امروز بازار ایران شاهد ثبات است و همین مساله را می توان در امشی که دررد بازار طلا و سکه و ارز وجود دارد، ملاحظه کرد.
 وی تاکید کرد: همین مشکلاتی که امروز دستمایه انتقاد مخالفان دولت شده است اتفاقا ریشه در همان دلال بازی ها دارد. مشکلات امروز باقیمانده فقدان سر مایه گذاری کافی در بخش مولد جامعه است و انحراف سرمایه گذاری ها به سمت دلال بازی و سفته بازی و واردات بی رویه در سال های پشین اقتصاد را در موقعیت کنونی قرار داده است.
 او گفت: مگر نه اینکه با تصمیمات یک شبه و خلق الساعه کاری کردند که فعالیت اقتصادی مولد پرهزینه و فعالیت اقتصادی نامولد پرسود شد ، حالا به جای آنکه مسئولیت اقداماتشان را بپذیرند حمله می کنند که چرا وضعیت اقتصادی این است ؟
 این استاد دانشگاه الزهرا ادامه داد : چرا در سال های قبل با انبوه مشکلات اقتصادی کسی اعتراضی از این دست نداشت؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: