واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
عبدالله ناصری:

روحانی آرایش را اضافه کرده است

انتظار اصولگرایان بر این است که ائتلاف منجر به تجمیع آرا به نفع آقای رییسی باشد ولی مساله اینجاست که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و سبد آرای قالیباف کاملا به نفع آقای رییسی توزیع نخواهد شد.

تدبیر24»عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: دو قطبی شدن جامعه از یک طرف و همین طور نتایج نظرسنجی ها و عملکرد  حسن روحانی در مناظره های و سخنرانی ها و از همه مهمتر استقبال با شکوه مردم از او حکایت از آن دارد که آقای روحانی توانسته است آرای انتخاباتی خود را افزایش دهد و در آستانه دو قطبی شدن انتخابات شرایط را برای خود بهتر و بهتر کند. لذا دور از ذهن نخواهد بود و پیش بینی ها و نظرات حاکی از آن است که آقای روحانی در همان مرحله اول کار را تمام می کند.

عبدالله ناصری در گفت و گو با سحر- پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی-  با اشاره به کناره گیری قالیباف از انتخابات به نفع ابراهیم رییسی و اثر آن بر انتخابات، گفت: پیش بینی من درباره این انتخابات بر اساس آن است که کناره گیری قالیباف از انتخابات کاملا فضای رقابت را دوقطبی کرد و همین مساله باعث می شود که انتخابات وارد فاز جدی تری نسبت به گذشته شود.

این عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان با اشاره به سرنوشت مبهم ائتلاف قالیباف و رییسی ، اعلام کرد: انتظار اصولگرایان بر این است که ائتلاف منجر به تجمیع آرا به نفع آقای رییسی باشد ولی مساله اینجاست که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و سبد آرای قالیباف کاملا به نفع آقای رییسی توزیع نخواهد شد.

او ادامه داد: دلیل این مساله روشن است. بخشی از حامیان آقای قالیباف تکنوکرات ها هستند که این طیف در دیدگاه و گفتمان با آقای رییسی همراه و موافق نیستند. بنابراین این ائتلاف صرفا نتیجه ای جز دو قطبی شدن انتخابات ندارد که خود این مساله در نهایت به نفع آقای روحانی تمام می شود.

به گفته ناصری، دو قطبی شدن جامعه از یک طرف و همین طور نتایج نظرسنجی ها و عملکرد آقای روحانی در مناظره های و سخنرانی ها و از همه مهمتر استقبال با شکوه مردم از ایشان حکایت از آن دارد که آقای روحانی توانسته است آرای انتخاباتی خود را افزایش دهد و در آستانه دو قطبی شدن انتخابات شرایط را برای خود بهتر و بهتر کند. لذا دور از ذهن نخواهد بود و پیش بینی ها و نظرات حاکی از آن است که آقای روحانی در همان مرحله اول کار را تمام می کند.

این عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان همچنین در پاسخ به فعالیت آرای خاموش در انتخابات، اعلام کرد: طبعا هرچه فضای انتخابات دوقطبی شود زمینه ساز آن می شود تا ارای خاموش فعال و پویا شوند. آقای روحانی نیز با عملکرد خوبشان در سخنرانی ها و مناظره ها توانسته اند تا این آرای خاموش را به سمت خود جلب کنند و ائتلاف قریب الوقوع آقای جهانگیری شرایط را خیلی راحت تر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: