واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
حمید حسینی:

شور و شوق داخلی، ایرانیان خارج از کشور را به وجد آورد

مردم می دانند همین آرامش فعلی نیز نتیجه حمایت های آنها از دولت مدبری است بنابراین با حضور مجدد خود در پای صندوق های رای به ادامه روند عقلانیت رای خواهند داد.

تدبیر24»حمید حسینی ،خزانه دار سابق اتاق بازرگانی تهران با اشاره به استقبال ایرانیان خارج از کشور از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:شور و نشاط انتخاباتی که در داخل کشور شکل گرفته موجب افزایش مشارکت ایرانیان مقیم کشورهای دیگر شده است.

حسینی به گزارش سحر_پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی_با اشاره به تمایل کشورهای دیگر برای ارتباط با دولتی که از پشتوانه مردمی بالایی برخوردار باشد،گفت:در دیدارهای متعددی که با هیات های اقتصادی کشورهای دیگر و تجار و بازرگانان آنها داشتیم دریافتم که پشتوانه مردمی دولت حاضر خود یکی از دلایل تمایل آنها برای برقراری ارتباط با ایران بود.

وی ادامه داد:مردم می دانند همین آرامش فعلی نیز نتیجه حمایت های آنها از دولت مدبری است بنابراین با حضور مجدد خود در پای صندوق های رای به ادامه روند عقلانیت رای خواهند داد.

خزانه دار سابق اتاق بازرگانی تهران گفت:اینکه ترامپ با وجود تمامی هیاهوها و شعارهای تبلیغاتی خود مجددا اقدام به تمدید برجام کرد و یا آگاهی از میزان اهتمام کشورهای اروپایی برای پایبندی به توافق جامعه هسته ای نشان می دهد که کشور با مدیریت حاضر در مسیر درستی قرار دارد.

وی تاکید کرد:برهمین اساس هم می گویم مردم با رای به تداوم دولت فعلی به تعامل مسالمت آمیز با دنیا رای خواهند داد و از این حیث اقتصاد کشور نیز در مسیر درستی قرار خواهد گرفت.

به اعتقاد حسینی رای به عقلانیت و تدبیر رای به دوستی با جهان و رای به چرخش چرخ اقتصاد زندگی مردم است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: