واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
عبده تبریزی:

صفوف طولانی شعب اخذ رای مردم را خسته کرده است

مردم بعضا تا سه یا چهار ساعت در صف های رای گیری منتظر می مانند که این موضوع می تواند موجب خستگی و ناراحتی برخی افراد سالخورده و بیمار را فراهم کند.

تدبیر24»حسین عبده تبریزی،مشاور وزیر راه و شهر سازی با اشاره به استقبال پرشور مردم از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:پیش از برگزاری انتخابات پیش بینی حضور حداکثری مردم در این انتخابات وجود داشت اما حضوری که امروز از مردم در سطح شهر دیده شد بسیار حیرت انگیز بود.

این استاد دانشگاه به گزارش سحر_پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی- با بیان اینکه ایستادن در صف های طولانی برخی مردم را آزده خاطر کرده است، افزود:مردم بعضا تا سه یا چهار ساعت در صف های رای گیری منتظر می مانند که این موضوع می تواند موجب خستگی و ناراحتی برخی افراد سالخورده و بیمار را فراهم کند.

به اعتقاد عبده تبریزی،وزارت کشور باید راهکاری برای صف های طویل رای دهی داشته باشد،تاکید کرد:در صورتی که امکان تغییر در سیستم رای دهی و یا کاهش صف ها وجود نداشته باشد بهتر است که مردم به سمت شعب خلوت هدایت شوند.

وی با عنوان این مطلب که آرای مردم تهران نشان می دهد که آنها خواهان حفظ وضعیت موجود هستند،یادآور شد:حتی در صورتی که در برخی از شهرها عکس این وضعیت وجود داشته باشد مشارکت بالا در کلان شهرها و استان ها این وضعیت را بهبود می بخشد

رئیس اسبق سازمان بورس معتقد است که مردم با آرای خود نشان می دهند که به تدبیر و عقلانیت در پیشبرد امور کشور علاقه مند هستند و با هرگونه تندروی در سیاست ورزی مقامات مخالفند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: