واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
وزیر اسبق بهداشت:

خیزش شکوهمند مردم در انتخابات/مسوولان به این مشارکت پاسخ دهند

وزیر اسبق بهداشت مشارکت مردم در انتخابات را شکوهمند خواند و در عین حال گفت: مسوولان باید با کار، صداقت و صمیمیت به این مشارکت پاسخ دهد.

تدبیر24»دکتر ایرج فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشارکت بالای مردم در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: من به مردم مملکتم افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که یکی از این افراد هستم. دیروز در طول روز و شب چندین بار در محل‌های رای‌گیری گشت زدم و می‌دیدم که مردم مشارکت بالایی دارند و هر بار بر تعداد اعضای حاضر در صفوف رای‌گیری افزوده می‌شد.

وی با بیان اینکه این موضوع نشان از همت بالای مردم بود، گفت: دیروز در پای صندوق‌های رای دو گروه رای اولی داشتیم؛ اول جوانانی که تازه به سن رای‌دهی رسیده بودند و پای صندوق‌ها حاضر شدند و گروه دیگر افرادی بودند که طی 30 سال گذشته یک رای هم نداده بودند و همه اینها دیروز پای صندوق‌های رای آمدند. به طوری که برخی افراد می‌گفتند اولین بار است که رای می‌دهیم.

وزیر اسبق بهداشت با بیان اینکه به نظر من اتفاق دیروز خیزش شکوهمند مردم بود، ادامه داد: معتقدم دولت آقای روحانی بذرهای زیادی را کاشتند و اکنون هم فرصت پیدا کردند که میوه آن را برداشت کنند.

فاضل تاکید کرد: از طرفی توقع مردم هم از مسوولان معلوم است و در عین حال توانایی آقای روحانی نیز مشخص است. صحبت‌هایی که آقای روحانی در طول مبارزات انتخاباتی مطرح کردند بسیاری از سیاست‌هایشان را مشخص می‌کند و آن سیاست‌ها همان‌هایی است که مردم به آنها رای دادند.

وی در پاسخ به اینکه مسوولان چگونه باید به این مشارکت مردم پاسخ دهند، گفت: مسوولان باید با کار، صداقت و صمیمیت به این مشارکت پاسخ دهد. مردم، داوران و قاضیان بسیار با شرف و توانایی در تشخیص خدمت از غیرخدمت هستند، بنابراین مسوولان باید در جهت انجام همین صحبت‌هایی که آقای روحانی به مردم قول دادند، بسیج شوند و مطمئنم که با توجه به دور اول این دولت، قادر هستند که بسیاری از این صحبت‌ها را جامه عمل بپوشانند.

وزیر اسبق بهداشت تاکید کرد: به نظر من این انتخابات تا حدود زیادی امنیت و پیشرفت مملکت‌مان را تضمین کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: