واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
سید حسن نصرالله:

ازسوریه وفلسطین چشم‌پوشی نمیکنیم

دبیر کل حزب الله لبنان دیروز با سخنرانی در مراسم عاشورای حسینی اظهار داشت که به خاطر چند پست وزارتی در دولت جدید این کشور از حمایت از سوریه و فلسطین و مقاومت دست برنخواهد داشت.

به گزارش تدبیر24 به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیروز با سخنرانی در مراسم ظهر عاشورای حسینی اظهار داشت: ما در روز عاشورای حسینی پایبندی خود را به مقاومت اعلام می کنیم. مقاومت لبنان اراضی اشغالی این کشور را در سال 2000 آزاد کرد اما دشمن همچنان وجود دارد.

وی که در منطقه ضاحیه (جنوب بیروت) سخنرانی می کرد با بیان این مطلب افزود: ما مخالفت خود را تمامی توطئه های مربوط به تجزیه کشورهای عربی و اسلامی اعلام می کنیم. سوریه پشتیبان مقاومت است. هر کسی که عقب نشینی ما از سوریه را شرط تشکیل دولت در لبنان قرار داده است در واقع شرط غیر قابل اجرایی را مطرح کرده است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: حضور ما در سوریه با هدف دفاع از لبنان، فلسطین و سوریه است و به خاطر چند پست وزارتی از این کشورها نخواهیم گذشت.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این مطلب افزود: مشکل تکفیری ها با تمامی مسلمانان و مسیحیان است و دلیل آن حملاتی است که علیه تمامی مسلمانان چه اهل سنت و چه تشیع در جهان صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما با وجود اختلافاتمان با [جریان 14 مارس] بر وحدت ملی در لبنان تاکید می کنیم.  حنجره های ما فریاد یا حسین و لبیک یا حسین را قطع نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: