واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

در تشخیص بحران‌ها مشکل داریم

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بر ضرورت اختصاص بودجه برای احیا، ‌بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی تاکید کرد.
تدبیر24» اسدالله عباسی پس از قرائت گزارش کمیسیون عمران درباره سانحه سیل غرب کشور و استان سیستان و بلوچستان گفت: ساکنان مناطق سانحه دیده در حوادث طبیعی و انسانی علاوه بر از دست دادن دارایی و مسکن خود،‌ کار خود را نیز از دست می‌دهند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنوز در تشخیص بحران ها مشکل داریم،‌ ضعف تجهیزات دستگاه های امدادرسان را مزید بر علت دانست.

وی افزود: ضعف اطلاع رسانی و امداد رسانی بویژه در نقاط سخت و صعب العبور بحران را تشدید می کند، ضروری است به این مساله در حوادث بعدی توجه ویژه شود. همچنین توجه ویژه به بافت های فرسوده و واحدهای مسکونی غیر استاندارد بویژه در مناطق روستایی و اختصاص بودجه مناسب برای بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی غیر استاندارد یک ضرورت است.

محمدحسین قربانی نیز گفت: علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد. در کشور حادثه خیزی زندگی می کنیم که برای شرایط بحرانی آمادگی لازم سخت افزاری و نرم افزاری لازم را داشته باشیم.

نماینده مردم آستانه اشرفیه پیش بینی‌های سازمان‌های متولی حوادث و سوانح را ناقص و ضعیف توصیف کرد و افزود: سازمان هواشناسی یا کم کاری می کند یا تجهیزات به روز و با فناوری جدید را ندارد.

وی پیشنهاد داد: مدیریت بحران باید در پهنای جغرافیایی ایران انجام شود و این مساله نباید به صورت جزیره‌ای در استان‌ها دنبال شود.

قربانی همچنین فراگیر شدن اورژانس هوایی و در اختیار قرار گرفتن بالگرد به این سازمان‌ها را پیشنهاد داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: