واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
ولایتی:

انتخابات 29 اردیبهشت تقویت‌ کننده اتحاد ملی است

جلسه 215 کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر علی‌اکبر ولایتی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.
تدبیر24»دکتر علی‌اکبر ولایتی در این جلسه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه که در 29 اردیبهشت در کشورمان به دست ملت بزرگ ایران اتفاق افتاد، تقویت‌ کننده وحدت و اتحاد ملی است.

ولایتی با بیان این که آنچه که در 29 اردیبهشت در کشورمان به دست ملت بزرگ ایران اتفاق افتاد، تقویت‌ کننده وحدت و اتحاد ملی است، افزود: نتیجه‌ای هم که از این انتخابات مردمی حاصل شد، قطعاً به نفع ملت مسلمان و بزرگ ایران است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخی از تحولات منطقه غرب آسیا ادامه داد: متاسفانه برخی از کشورهای منطقه به ‌عنوان کارگزار آمریکا در منطقه عمل می‌کنند.

رئیس کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی در تشریح چرایی برخی از موضع گیری‌های منفی  پیرامون حکومت صفویان نیز گفت: ریشه منازعه بر سر صفویان به دوران تسلط غرب‌گرایان در پس از مشروطه بازمی‌گردد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: بعد از حمله مغول، آن حکومتی که توانست ایران را در قالب یک کشور واحد احیا کند، حکومت صفویان است.

ولایتی ادامه داد: یکی از اقدامات صفویان برای احیای فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران، رواج و تشویق شاهنامه و شاهنامه‌خوانی  بود.

وی با تشریح بخشی از تاریخ مبارزات ضد استعماری صفویان گفت: پرتقالی‌ها تا نیمه نخست قرن 20 در شرق آسیا حضور استعماری خود را حفظ کردند و تنها صفویان بودند که در اوایل قرن 15 میلادی پرتقالی‌ها را از خلیج‌فارس بیرون کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: