واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۵
برای ارائه گزارش و پاسخگویی به ۲۳ نماینده

وزرای‌اطلاعات وعلوم در کمیسیون‌آموزش مجلس

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات ۲۳ نفر از وکلای ملت و همچنین وزیر اطلاعات برای ارائه گزارشی درباره نحوه پاسخگویی به استعلامات، به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌روند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

در این جلسات قرار است گزارش حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات درباره نحوه پاسخگویی به "استعلامات مربوط به انتصابات" مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بررسی طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه، رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین بررسی بودجه 92 و 93 مراکز آموزشی کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، امین‌حسین رحیمی رئیس دیوان محاسبات، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین مسئولانی از خزانه‌داری کل کشور نیز، در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

رضا فرجی‌دانا وزیر علوم همچنین عصر روز سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سؤالات عطاءالله سلطانی صبور نماینده رزن و حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده تهران که به نمایندگی از سوی 22 تن از وکلای ملت پرسشی را مطرح می‌کند، پاسخ می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: