واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

حامیان روحانی و دولتمردان قدر سرمایه‌ی اعتماد مردم را بدانند

رئیس حزب اتحاد ملت ایران منطقه ایلام گفت : مردم ایران با وجود سیل عظیم تهمت‌ها و وعده‌های دورغین، بار دیگر به آقای روحانی اعتماد کردند و هم‌اکنون هم حامیان روحانی و هم دولتمردان باید قدر این سرمایه عظیم را بدانند و آن را خدشه‌دار نکنند.

تدبیر24»«آرش خاندل» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به اعتقاد بنده یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در طول چهار سال آینده، باید تداوم اصل گفتگو در داخل، منطقه و جهان باشد که لازمه تحقق این امر وجود آرامش در فضای کشور است که با همکاری همه مردم از جمله احزاب امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه در استان‌هایی مانند ایلام نیز این موضوع صدق می‌کند،تصریح کرد: باید در فضای آرام و بدور از تنش و امن صاحبنظران و کارشناسان در خصوص مباحث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به بحث بپردازند .

رئیس حزب اتحاد ملت ایران منطقه ایلام اضافه کرد: در استان ایلام هم ما به عنوان یکی از احزابی که ضمن حمایت صددرصدی از دکتر روحانی معتقدیم که باید پیگیر مطالبات نیز بود، سعی خواهیم کرد در حد توان خود در ایجاد این فضای گفتگو مشارکت داشته باشیم .

خاندل با اشاره به اینکه وجود فضای نقد و گفت‌وگو در جامعه ضمن اینکه کنترل و نظارت را هم در برنامه و هم در اجرا در پی خواهد داشت و در میان مدت و بلندمدت به تدوین برنامه‌ها نیز کمک خواهد کرد، تصریح کرد: حزب اتحاد ملت ایران در طول چهار سال آینده در کنار دولت خواهد بود و با ارائه برنامه‌های پیشنهادی قابل تحقق به دولتمردان، مطالبات مردم را پیگیری خواهد کرد. ما نه پشت سر دولت قرار می‌گیریم که مدافع بی چون و چرای او باشیم و نه از روحانی عبور می‌کنیم. ما در کنار دولت و همگام با او قدم برخواهیم داشت .

وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشت که پیروزی دکتر روحانی حاصل سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان است و این سرمایه به آسانی بدست نیامده است، یادآور شد: حمایت آقایان خاتمی، سید حسن خمینی، ناطق‌نوری و طیف وسیعی از فعالان سیاسی، فرهنگی و مدنی باعث شد علی‌رغم سیل عظیم تهمت‌ها و وعده‌های دورغین، مردم بار دیگر به آقای روحانی اعتماد کنند و هم حامیان روحانی و هم دولتمردان باید قدر این سرمایه عظیم را بدانند و آن را خدشه‌دار نکنند.

رئیس حزب اتحاد ملت ایران منطقه ایلام در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از نیازهای استانی از سوی این حزب برای ارائه در سطح ملی و در راستای توسعه استان تدوین شده است؟ عنوان کرد: ما در حزب اتحاد ملت، کارگروهی تحت عنوان مطالعات منطقه‌ای داریم که وظیفه آن بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای توسعه استان است. در بخش‌های مختلف از جمله توریسم، کشاورزی، نفت و گاز ، صنایع مادر و ... ایلام پانسیل‌های بالایی دارد. از طرفی موقعیت جغرافیای ایلام و بازار کشور عراق فرصت بزرگی است که می‌تواند به توسعه استان کمک فراوان کند. از همین طریق هم از همه کارشناسان و علاقه مندان به همکاری در این زمینه دعوت می‌کنیم.

برچسب ها: حامیان روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: