واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

افزایش شاخص آلاینده‌ها در تهران

مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه هوای امروز تهران در وضعیت سالم قرار دارد، گفت: شاخص آلاینده‌ها در تهران طی فردا افزایش می‌یابد.

تدبیر24»مریم نادری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می‌رود.

وی افزود: با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی فردا (۹ خرداد) در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود. این شرایط کمابیش در روز چهارشنبه(۱۰ خرداد) ادامه خواهد داشت و همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر، وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه در برخی ساعات دور از انتظار نیست.

کاهش دمای تهران

به گفته مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، دمای پایتخت تا روز سه‌شنبه کاهش نسبی خواهد یافت.

نادری تاکید کرد: شاخص امروز کیفی هوا منتهی به ساعت ۸ صبح ۸۵ و در شرایط سالم قرار داشته است. انتظار می رود همراه با افزایش نسبی غلظت ذرات معلق ناشی از وزش باد شدید و وقوع پدیده گرد و غبار، وضعیت کیفی هوا تا روز سه‌شنبه به آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس برسد.

برچسب ها: تهران شاخص
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: