واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
نماینده مجلس:

تقسیم رای مردم به حرام و حلال تفکری متحجرانه و عامل دودستگی است

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دسته بندی مشارکت 41 میلیون نفری مردم در قالب رأی حرام و حلال تفکر متحجرانه ای است که باعث ایجاد دو دستگی در جامعه می شود.
تدبیر24»محمد قمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از برگزاری انتخابات از آحاد مردم حتی کسانی که به نظام اعتقادی ندارند برای حضور در انتخابات دعوت کردند و مردم نیز حضور حماسی و حداکثری دراین رویداد مهم سیاسی داشتند، حال اگر قرار باشد آرای که به نامزد مورد علاقه ما داده نشده را حرام و سایر آرا را حلال بدانیم، مغایر و مخالف اندیشه رهبری مبنی بر حضور حماسی مردم اندیشیده ایم.
وی افزود: باید به کسانی که حلال و حرام بودن آراء مردم را عنوان کردند بگوییم که شما میزان و ملاک تشخیص این امر نیستید و اصولا دستگاه و نرم افزاری نیز برای تعیین حلال و حرام بودن رای وجود ندارد، تمام کسانی که روز 29 اردیبهشت پای صندوق رأی حاضر شده و به اقتدار نظام رأی دادند، پاک و سالم در این عرصه حضور یافتند.
وی با اشاره به این که تفکر حرام و حلال دانستن آرای مردم سبب تفرقه و دوقطبی شدن جامعه می شود تصریح کرد: این که آرای خانواده ای که 5 شهید تقدیم اسلام کرده را به دلیل حمایت از فرد منتخب و پیروز انتخابات حرام و رأی فرد مخالف را حلال بدانیم، تفکری متحجرانه است که با تفکر امام راحل و رهبر معظم انقلاب مغایرت دارد و باید جلوی ترویج آن را گرفت.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به خاطر حضور 41 میلیون نفری مردم در انتخابات به خود ببالیم، بیان چنین حرف هایی همسو شدن با دشمن و ریختن آب در آسیاب دشمنان قسم خورده نظام است.
وی تأکید کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به وحدت و همدلی نیاز دارد، واقعیت این است که از میان مجموع نامزدهای ریاست جمهوری، فقط یک نفر انتخاب می شود و او رئیس جمهوری تمامی ملت است.
قمی گفت: شورای نگهبان به طور کامل بر روند انتخابات نظارت دارد، مگر می شود تخلفی در روند اجرای انتخابات رخ داده باشد و شورای نگهبان آن را تأئید کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: