واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۷۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

دغدغه شورای پنجم خدمت‌رسانی به مردم باشد نه جهت‌گیری سیاسی

عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شفاف‌سازی و قانون‌مداری مهم‌ترین اولویت شورای پنجم قزوین باید باشد از این رو دغدغه اعضای جدید اسم‌ها و جهت‌گیری‌های سیاسی نباشد.

تدبیر24»محسن حق‌شناس عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و انتخاب اعضای جدید شورای شهر قزوین اظهار کرد: به‌طورقطع شفاف‌سازی مهم‌ترین اولویت شورای پنجم باید باشد و از سوی دیگر تفکرات سیاسی حاکم بر شورا مانع تعامل سازنده اعضاء شورا با هم نشود. 

وی با تأکید بر اینکه باید اعضای شورای شهر به یک تفاهم مشترک دست یابند تا نماینده مطلوب و محبوبی برای مردم باشیم، افزود: اعتماد مردم سرمایه اجتماعی بسیاری عظیمی است که شکرگذاری آن ارائه خدمات مطلوب به مردم است چرا که همراهی گسترده مردم، مسئولیت همه اعضاء را سنگین‌تر از پیش کرده است.

حق‌شناس با بیان اینکه مهم‌ترین کار هر شورایی انتخاب حکیمانه شهردار است، گفت: شهر قزوین با پتانسیل‌هایی که دارد باید از وجود شهردار توانمند، عاقل و حکیم بهره‌مند با انتخابی به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی باشد چرا که این مسئله یکی از مهم‌ترین موضوعات برای مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات در بخش سلامت جسم و روان باید در حوزه ورزش به‌طورجدی برنامه‌ریزی شود از سوی دیگر رسیدگی به مشکلات محلات، گردشگری، ساماندهی کودکان کار، توسعه فضاهای ورزشی و پارک‌های بانوان به‌عنوان اولویت‌های شهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو جدید شورای اسلامی شهر قزوین گفت: از سوی دیگر وجود بافت فرسوده شهر قزوین موجب مشکلاتی برای همشهریان شده که باید که با عزم جدی این مسئله حل شود. 

این مسئول تصریح کرد: شورای شهر موفق شورایی قانونمند است که فعالیت‌های آن بر محور قانون انجام می‌شود لذا فضاهای سیاسی در چارچوب قانون فعالیت داشته باشد.  

حق‌شناس تأکید کرد: انتظار مردم از شورای شهر، تشکیل شورای شهری شفاف و قانون‌مدار است که دغدغه آن اسم‌ها و جهت‌گیری‌های سیاسی نباشد بلکه دغدغه آن‌ها شهر، مردم و حل مشکلات  آن باشد.  

عضو جدید شورای شهر قزوین در پایان با اظهار امیدواری از اینکه رأی‌های داده‌شده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه موجب ترقی و پیشرفت شهر شود، خاطرنشان کرد: حضور جدی مردم در انتخابات نشان از اعتماد آن‌ها به اعضاء جدید دارد که این موضوع بالاترین سرمایه به شمار می‌رود و پاسداشت آن ارائه خدمات مطلوب، شفاف و صادقانه به مردم است. 

برچسب ها: سیاسی شورای پنجم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: