واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۷۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

ادامه پروژه مترو کرج همچنان در انتظار تضمین وزیر کار/ توانایی سابیر باید تضمین شود

‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: قرار بود شرکت شستا و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توانایی سابیر برای ادامه پروژه قطار شهری کرج به ما تضمین جدی بدهند اما آقای ربیعی هنوز به درخواست ما پاسخی نداده است.
تدبیر24»خسرو ارتقایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌، در پاسخ به اینکه آیا پروژه قطار شهری کرج پس از چند ماه تعطیلی مجددا فعال شده است، گفت: این خبر را من نیز از شهردار کرج شنیده‌ام و گویا طبق گفته وی بخشی از کار شروع شده است.

ارتقایی با بیان اینکه قرار بود شرکت سابیر پیش از آغاز‌ کار با ضمانت وزارت تعاون و شستا تعهداتی را بدهد و بعد کار را شروع کند، افزود: اما درخواست ما در این خصوص به وزیر تعاون همچنان بی پاسخ مانده و آقای ربیعی به نامه ما جوابی نداده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز یکی از این تعهدات را تامین اولیه مالی 300 میلیارد تومانی برای آغاز کار از طرف پیمانکار عنوان و اظهار کرد: عنوان شده است که کار با 50 میلیارد تومان شروع شده اما از اینکه مبلغ مذکور به حساب مشترک واریز شده یا خیر اطلاعی ندارم.

وی به عدم پیشرفت چندین ساله و تعطیلی پروژه قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: اینکه پس از 10 سال شرکت سابیر توانایی ادامه کار را داشته باشد، نیازمند ضمانت وزیر کار است که همچنان برای این تضمین منتظر هستیم و آقای ربیعی به آن پاسخی نداده‌اند.

ارتقایی ادامه داد: گویا شرکت سابیر در نامه‌ای اعلام کرده است که تهاتر زمین برای اجرای این پروژه را پذیرفته است اما این موضوع نیز به تضمین وزیر کار و شرکت شستا نیاز دارد.

برچسب ها: مترو کرج سابیر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: