واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

مردم در انتخابات 29 اردیبهشت جریان اعتدال را برگزیدند

نماینده مردم دهلران در مجلس گفت: عموم مردم ایران معتقدند در صورت پیروزی جریان اصولگرا، شرایط کشور در عرصه‌های مختلف به دوران دولت‌های نهم و دهم و بلکه بدتر از آن بر می‌گشت.
تدبیر24»شادمهر کاظم‌زاده ، با بیان اینکه «مردم از تکرار نابسامانی‌های دولت احمدی‌نژاد ناخشنود هستند» گفت: شاید یکی از کم اقبالی‌های مردم به نامزد اصولگرایان این بود که فکر می‌کردند برجام و دستاوردهای آن از بین خواهد رفت. سخت‌تر شدن تحریم‌های اقتصادی و بدتر شدن شرایط معیشتی مسئله‌ای نیست که مردم خواهان آن باشند.

وی افزود: برخی شخصیت‌های سیاسی چه در جریان اصولگرا و چه در جریان اصلاح‌طلب محکم روی عقیده و نظر خود نمی‌ایستند. در انتخابات اردیبهشت هم شاهد بودیم اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تند با یکدیگر تعامل کردند. برای مردم محرز است که طیف‌ها و جریان های سیاسی به تنهایی نمی‌توانند مشکلات‌شان را حل و فصل کنند به همین دلیل جریان اعتدال که عصاره‌ای از هر دو جریان سیاسی است را برگزیدند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه «مردم امیدوارند دولت در مسائل اقتصادی‌شان گشایش به وجود آورد» گفت: به نظر بنده اصلی‌ترین دلیل ناکامی جریان اصولگرا در انتخابات اردیبهشت‌ماه امید مردم به جریان رقیب برای گشایش در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی بود. مردم امید دارند با انتخاب مجدد دکتر روحانی نتایج برجام به ثمر نشسته و وضعیت نابسامان اقتصادی، تولید، معیشت و بیکاری بهبود یابد به بیان دیگر انتخاب مجدد ایشان، روزنه امیدی در مردم به وجود آورده است که در دولت دوم روحانی شرایط عمومی کشور بهتر از قبل شود.

نماینده مردم دهلران در مجلس یادآور شد: نتیجه و خروجی مناظرات این بود که مردم علاوه بر آنکه متوجه شکاف جریان‌های سیاسی شدند تخریب‌ها و تهمت‌ها را متوجه اصل نظام دانستند و شاید به همین دلیل بود که با رای مجدد به دکتر روحانی «نه» بزرگی به جریان تهمت، دروغ و فریب دادند.

کاظم‌زاده خطاب به منتقدان نتایج انتخابات از آنان خواست تا به رای مردم هر چه هست، احترام گذارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: