واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خبر داد

جذب حامی برای 3 هزار یتیم گلستانی در شب‎های قدر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از جذب حامی برای 3 هزار و 45 یتیم تحت حمایت این نهاد در شب‌های قدر خبر داد.

عباس حاجی‎اکبری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پایگاه‎های اکرام ایتام و محسنان، شفا و کوثر به منظور جذب حامی برای نیازمندان در شب‎های قدر در سراسر استان برپا شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شناسنامه‎های ایتام و خانواده‎های طرح محسنان برای جذب حامی به تهران نیز ارسال شد و با حضور مسئولان و کارشناسان کمیته امداد گلستان در این پایگاه‎ها، حامی‎یابی برای مددجویان انجام شده است.
حاجی‎اکبری توسعه فرهنگ یتیم‎نوازی و دستگیری از نیازمندان را یکی از ماموریت‎های برجسته این نهاد برشمرد و ابراز داشت: در همین راستا برای نخستین بار برگزاری جشن رمضان در مدت سه شب با حضور خیران و مردم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی داشته‎ایم.
همراهی خوب خیران در جشن رمضان با کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه این جشن با استقبال خیران همراه بوده است، تصریح کرد: امید داریم با برطرف کردن نواقص بتوانیم این جشن را در سال‎های آینده به صورت مطلوب‎تری در سطح استان داشته باشیم.
وی افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای رسیدن به کمال است و در این ماه به اطعام ایتام و دستگیری از نیازمندان در کنار سایر فضیلت‎های این ماه مبارک بسیار سفارش شده است.
حاجی‎اکبری تاکید کرد: در ایام شب‎های قدر و شهادت امیرمومنان علی (ع) که بزرگترین یتیم‎نواز عالم است پایگاه‎های این نهاد برگزار و برای 3 هزار و 45 یتیم تحت حمایت این نهاد حامی جذب شده است.
یک‎هزار و 318 یتیم با همراهی تهرانی‎ها حامی‎دار شدند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان یادآور شد: یک‎هزار و 727 یتیم در پایگاه‎های سراسر استان دارای حامی شدند و یک‎هزار و 318 یتیم نیز با همراهی تهرانی‎ها دارای حامی شده‎اند.
حاجی‎اکبری حامی بودن ایتام و نیازمندان را یک موهبت الهی دانست و افزود: حالت‎ها و درجه‎های معنوی حامیان توانایی رشد و بالندگی دارد و باید هر روز در جهت رشد آن اقدام کرد.
جذب حامی برای 308 خانواده طرح محسنان
وی افزود: همچنین در شب‎های قدر 308 خانواده طرح محسنان، چهار خانواده طرح کوثر و هشت خانواده طرح شفاء نیز دارای حامی شده‎اند.
حاجی‎اکبری تاکید کرد: طرح محسنان برای جذب حامی برای خانواده‎های نیازمند و بیماران صعب‎العلاج در اواخر سال گذشته در سطح استان شروع شده که امید داریم بتوانیم با کمک مردم و خیران برای این خانواده‎های نیازمند که دارای‎شان و آبرو هستند کمک‎های مردمی را جمع‎آوری کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از مردم نیکوکار و نوع‎دوست دعوت کرد تا برای حمایت از ایتام و برعهده گرفتن سرپرستی ایتام، کمیته امداد را یاری کنند و متذکر شد: امید داریم با ترویج فرهنگ یتیم‎نوازی توجه به ایتام و نیازمندان برای اقشار جامعه یک دغدغه محسوب شود تا بتوانیم توسعه عدالت اجتماعی را در سطح استان شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: