واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

آغاز اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر در زنجان

رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان، از آغاز اردوی تدارکاتی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر ایران به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: این اردو از امروز با حضور 12 ملی‌پوش آغاز شده است.
تدبیر24: "مهدی مرادی" در گفت‌وگو با ایسنا منطقه زنجان، با بیان اینکه این اردو به منزله آخرین مرحله از اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر ایران محسوب می‌شود، افزود: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای است که ملی‌پوشان می‌توانند با برخورداری از همه امکانات، تمرینات خوب و مثمرثمری را در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی ولیعصر زنجان دنبال کرده و به مرز آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیا برسند.
 
وی با یادآوری اینکه مرحله پایانی اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر ایران تا 27 آبان‌ماه در زنجان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در حال حاضر ملی‌پوشان زیر نظر عباس کوچکی به عنوان سرمربی و کمال عشق به عنوان مربی، تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند و این در حالی است که حضور کمال عشق از زنجان در این اردو می‌تواند نقطه عطفی برای بسکتبال با ویلچر زنجان باشد، چرا که با وجود این ظرفیت، امروز شاهد کشف استعدادهای زیادی در این رشته بوده‌ایم.
 
مرادی با اشاره به اینکه تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم تایلند، محل برگزاری این مسابقات خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به پشت سر گذاشته شدن چندین مرحله اردو، بی‌تردید کادر فنی تیم‌ملی در آخرین مرحله اردوی تیم‌ملی به جمع‌بندی نهایی خواهند رسید تا تیم‌ملی بتواند با قدرت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است از 9 آذرماه به انجام برسد، حضور یابد.
 
گفتنی است، علیرضا احمدی، ابراهیم احمدی، وحید غلام‌آزاد، مرتضی ابراهیمی و مرتضی غریبلو از زنجان،

اسماعیل حسین‌پور از آذربایجان‌شرقی، سامان بلاغی و میلاد خردمند از فارس، محمد صحی از تهران، مرتضی عابدی از مرکزی، محسن طلوعی از اردبیل و حسن عبدی از خراسان‌رضوی، ورزشکاران حاضر در اردوی زنجان هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: