واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

جنجالي ترين انتقال نيم فصل درراه است

چرخش عجيب مهاجم ذوب آهن از پرسپولیس به سمت استقلال او را به عنوان چهره جنجالی نقل و انتقالات معرفی کرده است!
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایران ورزشی ، با روالي كه اين روزها به وجود آمده، شك نداشته باشيد كه محسن مسلمان عنوان جنجالي‌ترين چهره فصل نقل و انتقالات را به خود اختصاص مي‌دهد.

او به‌عنوان يكي از بهترين مهاجمان ليگ برتر از وقتي مورد غضب لوكا قرار گرفت در ليست جداشدگان از ذوب‌آهن قرار گرفت تا با رسيدن نقل و انتقالات نيم فصل مركز توجه تيم‌هاي بزرگ ليگ برتري باشد.

پرسپوليس پروپا قرص‌ترين مشتري مسلمان بود. رويانيان كه ابتداي فصل براي جذب مسلمان موفق به راضي كردن ذوب‌آهني‌ها نشده بود، مي‌خواست اين بازيكن را هر طور شده براي نيم فصل دوم در اختيار بگيرد و به همين خاطر نخستين كسي بود كه براي جذب او پيش‌قدم شد و با گشودن باب دوستي، روابطش را با مسئولان ذوب‌آهن آنقدر نزديك كرد تا زمينه را براي معاوضه بازيكن فراهم كند.

آذري اما مديري نبود كه به اين سادگي‌ حاضر به مبادله بازيكني چون مسلمان شود! به همين خاطر در همان نخستين گام‌هاي مذاكره با پرسپوليسي‌ها چنان شرط و شروطي براي آنها در نظر گرفت كه پرسپوليسي‌ها را چند قدم عقب كشاند.

او خيلي قاطع و محكم اعلام كرد كه مسلمان را تنها به شرطي به پرسپوليس مي‌دهد كه در ازاي اين انتقال غرضي، غريبي و خانزاده را به اضافه ۵۰۰ ميليون تومان از پرسپوليسي‌ها بگيرد. پيشنهادي كه خيلي زود با مخالفت رويانيان مواجه شد تا پرونده انتقال مسلمان به پرسپوليس با اين شرايط بسته شود.

اعلام روابط عمومي باشگاه پرسپوليس كه از مذاكرات موفق‌آميز پرسپوليس براي جذب مسلمان خبر مي‌داد اما يكبار ديگر پرونده اين انتقال جنجالي را باز كرد تا همه چشم انتظار يكشنبه‌اي بمانند كه حسين قدوسي، براي مشخص شدن تكليف مسلمان وعده داده بود: «مذاكرات بسيار خوبي در چند مرحله براي انتقال محسن مسلمان به پرسپوليس انجام شد و با توجه به آخرين توافقات، روز يكشنبه (فردا) مسلمان پرسپوليسي‌ خواهد شد. برخي شايعات مبني بر مشكل اين بازيكن با پرسپوليسي‌ها به گوش مي‌رسيد كه اين اخبار صحت ندارد و با پيگيري‌هاي مدير عامل باشگاه پرونده حضور اين بازيكن طبق توافقات بين دو باشگاه يكشنبه (فردا) بسته مي‌شود.»

اين اتفاق اما در حالي مي‌افتد كه ظاهراً مسلمان براي فوتبالي‌ها يك شوك اساسي دارد كه تاكنون در مصاحبه‌هايش حرفي از آن نزده اما در روزهاي گذشته در صفحه اجتماعي‌اش متني با عنوان «سلام بر آبي‌ها» قرارداده كه اگر صرفاً بازارگرمي اين بازيكن نباشد، بي‌شك يكي از پرسروصداترين اتفاق‌هاي اين فصل نقل و انتقالات خواهد شد.

ضمن اينكه شنيده مي‌شود فتح الله زاده پيشنهاد معاوضه قاضي و محسن مسلمان را به سعيد آذري داده و اين موضوع موجب شده، اين بازيكن در روزهاي اخير براي پيوستن به پرسپوليس دچار شك و شبهه شود.

سعيد آذري قول مسلمان را به رويانيان داده و به احتمال ۷۰ درصد اين بازيكن امروز و فردا پرسپوليسي مي‌شود اما اين را هم نبايد ناديده گرفت كه در اين فوتبال احتمال وقوع هر اتفاقي هست. مسلمان با سلامي كه به آبي‌ها داشته يا خواسته تيم آينده‌اش را به اين شكل معرفي كند، يا خواسته در روزهاي آخر بازارگرمي كند و قيمت خود را افزايش دهد.

در هر صورت اين رفتار او مورد پسند هواداران پرسپوليس قرار نگرفته و آنها چنين بازارگرمي‌هايي را برنمي‌تابند. به همين خاطر شايد در روزهاي آينده منتظر واكنش شديدتر پرسپوليسي‌ها به اين متن باشيم.

البته اين احتمال هم وجود دارد كه مسلمان اين صفحه اجتماعي را به طور كل منكر شود و مانند ديگر بازيكنان حرف‌هاي روزهاي قبل خود را تكذيب كند. هر چند كه صحبت‌هاي او در آخرين مصاحبه‌اش مبني بر اينكه: «همه روزنامه‌ها نوشته‌اند كه من مي‌خواهم به پرسپوليس بروم اما يكدفعه اتفاقات ديگري مي‌افتد. حالا درست نيست بخواهم صحبت كنم. هر موقع قطعي شد مي‌توانم در اين رابطه حرف بزنم.» او با اين صحبت‌ها به نوعي سلام به آبي‌ها را تأييد مي‌كند.

سعيد آذري هم در اين راستا هيچ اظهارنظري نمي‌كند و حتي در پاسخ به تماسي كه با او مي‌گيريم مي‌گويد: «‌در يك جلسه خانوادگي هستم.» و با اين تفاسير بايد منتظر آخرين تصميم‌گيري‌هايي باشيم كه احتمالاً امروز انجام مي‌شود. با اين وجود حتي اگر مسلمان پرسپوليسي هم شود، با سلامي كه به آبي‌ها داده، يكي از چهره‌هاي نقل و انتقالاتي خواهد شد.

* مسلمان: من اصلاً چيزي نمي‌دانم

در بحبوحه فصل نقل و انتقالات، محسن مسلمان خودش را راحت كرده و در پاسخ به هر سوالي كه درباره او مي‌شود، يا اظهار بي اطلاعي مي‌كند يا علناً مي‌گويد كه حرفي براي گفتن ندارد.

مثل آخرين مصاحبه‌اش كه طي آن درباره آخرين وضعيت انتقالش به پرسپوليس مي‌گويد: « من اصلا چيزي نمي‌دانم و در جريان نيستم كه چه اتفاقاتي افتاده است. در اين دو هفته اخير همه روزنامه‌ها نوشته‌اند كه من مي‌خواهم به پرسپوليس بروم اما يكدفعه اتفاقات ديگري مي‌افتد. حالا درست نيست بخواهم صحبت كنم. هر موقع قطعي شد مي‌توانم در اين رابطه حرف بزنم. آنقدر در اين چند روز حرف‌هاي عجيب و غريب شنيده‌ام كه فعلا صحبت نكنم بهتر است.»

او همچنين تأكيد مي‌كند: «از سه تيم ديگر پيشنهاد دارم اما همانطور كه گفتم فعلا نمي‌خواهم به اين مسائل فكر كنم و تمركزم روي تيم ملي اميد است. اين روزها تمرين‌هاي خوبي را با ملي‌پوشان ديگر داريم.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: