واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

پایان بخش عمده پروژه‌های عمرانی دانشگاه لرستان در سال جاری

رئیس دانشگاه لرستان گفت: عمده پروژه‌های عمرانی در دست احداث این دانشگاه امسال به اتمام می‌رسند.

تدبیر24»دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه لرستان اظهار کرد: تکمیل دانشکده علوم پایه یکی از این پروژه‌هاست که 4000 مترمربع مساحت دارد و با برآورد مالی 4 میلیارد و 900 میلیون تومان فروردین 95 آغاز شده و هم اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود سال 96 به اتمام برسد.

وی ادامه داد: آمفی تئاتر مرکزی یکی دیگر از پروژه‌های این دانشگاه با مساحت 2050 مترمربع و با برآورد مالی 4 میلیارد و 300 میلیون تومان، آبان ماه 94 آغاز شد و هم اکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ پیش‌بینی شده در سال 96 به اتمام برسد.

عزیزی ساختمان مرکزی دانشگاه را از دیگر پروژه‌های در دست احداث معرفی کرد و با بیان اینکه این پروژه 5700 مترمربع مساحت دارد و با برآورد مالی 12 میلیارد تومان عملیات اجرایی آن بهمن ماه 94 آغاز شده است، افزود: این پروژه 44 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال 96 پیش‌بینی شده به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه حصارکشی پیرامون دانشگاه با 7000 مترمربع مساحت و برآورد مالی 400 میلیون تومان آذر ماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به اتمام برسد، یادآور شد: ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی با 2384 مترمربع و برآورد مالی 81 میلیارد و 500 میلیون تومان عملیات اجرایی آن تیرماه سال گذشته آغاز شده که هم اکنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بناست امسال به اتمام برسد.

عزیزی عنوان کرد: مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی با 1899 مترمربع مساحت نیز از دیگر پروژه‌های دانشگاه لرستان است که با برآورد مالی 88 میلیارد و 600 میلیون تومان در دست اجراست که عملیات اجرایی آن تیرماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بناست امسال به اتمام برسد.

وی در پایان گفت: آزمایشگاه مرکزی شماره 2 با 650 مترمربع مساحت از دیگر پروژه‌های عمرانی دانشگاه لرستان بود که با اعتبار 5 میلیارد و 700 میلیون تومان دی ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: