واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

آغاز آموزش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از مرداد/ صدور احکام استخدامی از مهر ۹۷

موسی پور، معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دوره پذیرش رسمی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته، مهرماه سال ۹۶ است و یکسال به طول می‌انجامد. این افراد از مهرماه همزمان با شروع دوره‌های آموزشی وارد مدارس می‌شوند. برای ورود این افراد به دوره‌های آموزشی یک دوره آمادگی چهار تا شش هفته‌ای درنظر گرفته شده است که احتمالا از ۱۵ مرداد ماه شروع می شود و تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت. احکام استخدامی پذیرفته شدگان از مهر سال ۹۷ و پس از اتمام دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی صادر می‌شود.
 تدبیر24» نعمت الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان درباره آزمون استخدام سال گذشته آموزش و پرورش گفت: دوره پذیرش رسمی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته، مهرماه سال ۹۶ است و آن‌ها از مهرماه همزمان با شروع دوره‌های آموزشی وارد مدارس می‌شوند.
وی در مورد دوره‌های آموزشی اعلام کرد: یک دوره آمادگی چهار تا شش هفته‌ای درنظر گرفته شده است که احتمالا از ۱۵ مرداد ماه شروع می‌شود و تا اواخر شهریور ادامه خواهد داشت.
موسی پور درباره زمان صدور احکام استخدامی این افراد افزود: احکام استخدامی پذیرفته شدگان از مهر سال ۹۷ و پس از اتمام دوره یکساله صلاحیت حرفه‌ای و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی صادر می‌شود، این افراد از مهر امسال با هدف کارآموزی وارد مدارس می‌شوند و مدرسه محیط کارآموزی آن‌ها خواهد بود و دوره‌های نظری را در دانشگاه می‌گذرانند.
وی گفت: دانشجویان باید در تابستان چهار واحد آموزشی بگذرانند. هر تصمیمی درباره هزینه‌های آموزش دوره‌ها اتخاذ شود درباره این کارگاه آموزشی هم مصداق پیدا می‌کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: