واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸
آیا پرویزی استعفا خواهد داد؟

وضعیت تاسف بار استانداری خراسان شمالی

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه زادگاه رحمانی فضلی در همین استان است، شخص وزیر کشور نیز نگاه ویژه‌ای به خراسان شمالی دارد و انتظار وی این است تا برخی از سیاست‌های مورد نظرش در استان اجرا شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سلام نو ، استاندار خراسان شمالی از جمله اولین استاندارانی بود که توسط وزیر کشور دولت تدبیر و امید منصوب شد. اما وی پس از گذشت دو ماه از انتصابش، هنوز نتوانسته که کاری از پیش ببرد. به نحوی که اداره امور این استان به شکلی غیر عادی انجام می‌شود و توقع مردم و حامیان دولت و هر شهروند دلسوزی را برآورده نکرده است.

علی اکبر پرویزی، استاندار جدید خراسان شمالی، دارای مدرک لیسانس زراعت و اصلاح نباتات از دانشگاه جهاد سازندگی است. وی پنج سال پیش از همین ارگان بازنشسته شده و طی این مدت نیز از فضای مدیریتی و اداری دور بود و با حمایت نماینده سابق منطقه و تایید وزیر کشور به مسئولیت استانداری این استان انتخاب شده است. وی که شاید آمادگی انتصاب به این مسئولیت را نداشت، اساسا تیم مدیریتی خود را نیز آماده نکرده بود و اکنون نیز پس از بحث‌های فراوان، هنوز معاونین خود را هم بصورت کامل منصوب نکرده است.

انتصاب چند معاونی که توسط این استاندار صورت گرفته نیز با انتقادات فراوانی از سوی مردم و سیاسیون منطقه مواجه شده است. در صورت لزوم سلام نو اطلاعات بیشتری از معاونین منصوب در این استانداری را منتشر خواهد کرد.

وضعیت کاری استانداری در حال حاضر باعث انتقادات فراوانی شده است. به نحوی که امام جمعه استان، شورای شهر بجنورد، نمایندگان مجلس منطقه و ... نیز اکنون زمزمه‌هایی در انتقاد از نحوه مدیریت استانداری دارند. این مساله باعث شده تا استانداری که قاعدتا بایستی دولت را در استان نمایندگی کند، نه تنها قادر به انجام وظایف خود نباشد بلکه عملکردش مایه یاس و ناامیدی مردم و فعالین منطقه نیز باشد.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه زادگاه رحمانی فضلی در همین استان است، شخص وزیر کشور نیز نگاه ویژه‌ای به خراسان شمالی دارد و انتظار وی این است تا برخی از سیاست‌های مورد نظرش در استان اجرا شود. همچنین برخی از نزدیکان رحمانی فضلی نیز در استان هستند که شخص وزیر تمایل دارد تا مسئولیت‌هایی را برعهده بگیرند که البته در برخی از این موارد استاندار با وزیر هم نظر نیست.

برخی معتقدند وزیر کشور که خود یکی از ضعیف‌ترین عملکردها را در بین هیات وزیران داشته، با انتصاب مدیری نه چندان مطرح و با ظاهری اعتدالگرا قصد داشته تا برخی از نیروهای نزدیک به خود را به وسیله این استانداری ارتقا دهد. بنابه گزارش‌هایی که به سلام نو رسیده، استاندار نیز این شرایط را قبول ندارد و شنیده ها حاکی از آن است که این اختلافات بین وزیرکشور و استاندار باعث شده تا بحث استعفای پرویزی نیز مطرح شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
0
0
سلام والا در انتخاب استاندار اصفهان هم چنین شد هم به استان هم به استاندار آقای زرگر که مسلما ایشان در کسوت معاون وزیر و مشاور وزیر در تهران سالهای سال منشا اثر بودند و در کسوت این سمت چه عرض کنم و هم به به آقای جوادی که اجماع ستا دهای حامی آقای روحانی بودند و امروز در تهران در کسوت معاون وزیر نیروی اجرایی که ستادی شد مسلما روال اینچنین پیش رود مشابه این مقاله هم پیرامون اصفهان نوشته میشه با این تفاوت که بجای مقصر دانستن وزیر کشور آقایان ....... دخیل د ر این امر شناخته می شوند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
0
با سلام .خوشبختانه آنهایی که وزیرکشور را را می شناسندمطالبی را که خواندن اصلا قبول ندارندچون ازنیروهای ارزشی ولایت ونظام ودولت تدبیروامید هستند وهیچگونه سیاست شخصی دراستان نداردومی دانید که استاندار هم ازنیروهای بومی وتوانمنداست که هیات دولت به پیشنهاد وزیرکشور رای داده است.پس خواهشا استان را واردحاشیه های سیاسی ننمایید.پس سوابق آقای رحمانی فضلی وزیرکشور را بررسی نماییدتا بدانید که ایشان درمدیریتهای کلان کشوری امتحان پس داده است
نظر شما: