واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
یک تحلیل‌گر:

اندیشکده‌های آمریکایی پول می‌گیرند تا ایران را حامی داعش معرفی کنند

یک تحلیل‌گر آمریکایی در حوزه تروریسم و روابط بین‌الملل فاش کرد که به اندیشکده‌های آمریکا پول داده می‌شود تا بگویند که ایران و بشار اسد بزرگ‌ترین حامی داعش هستند.
تدبیر24»مکس آبرامز، تحلیل‌گر آمریکایی در حوزه تروریسم و روابط بین‌الملل با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به ادعاها مبنی بر این‌که ایران حامی گروه تروریستی داعش است، واکنش نشان داد.

وی در پیام خود به یک توئیت از نسخه آمریکایی روزنامه گاردین اشاره کرده است که در آن نوشته شده بود: حمله (تروریستی) در تهران یک واقعیت را مشخص کرد: ما در همان جبهه‌ای که ایران مقابل داعش قرار دارد، نیستیم.

این تحلیل‌گر آمریکایی نیز با اشاره به این توئیت نوشت: خیر، این حقیقت مدت‌های مدید است که آشکار شده، همان‌طور که من از مدت‌ها پیش آن را گفته‌ام. این ادعا که ایران از طریق اسد حامی بزرگ داعش است، بسیار مضحک بود اما جدی گرفته می‌شد؛ دانشمندان از دانش ضعیف (دیگران) از سیاست جهان بهره‌برداری کردند.

مکس آبرامز در پیامی دیگر نوشت: اندیشکده‌هایی مثل بروکینگز و شورای آتلانتیک پول می‌گیرند تا بگویند که ایران و اسد حامی بزرگ داعش هستند. رسانه‌ها این مهمل را پذیرفته‌اند و حقیقت گم شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: