واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

پرداخت 110 میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان از مطالبات و پاداش‌های فرهنگیان استان اردبیل و بازنشستگان این نهاد پرداخت شد.

تدبیر24»احمد ناصری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: در بحث بهینه سازی مصرف انرژری و برق آموزش و پرورش در سطح استان دارای یک هزار و 900 ساختمان بوده که حدود 55 درصد این ساختمان‌ها بزرگ و با جمعیت زیاد اداره می‌شود که علاقمندیم با حمایت دولت در بحث تامین اعتبارات، مصرف برق و انرژی را هدفمند کنیم ولی متاسفانه بودجه کافی در آموزش و پرورش برای این اقدام پیش بینی نشده و نیازمند حمایت هستیم.

وی گفت:110 میلیارد تومان از پاداش و مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان استان پرداخت شده که در بحث عمرانی سال گذشته 55 درصد اعتبارات تخصیص یافت که بخش عمده آن نیز صرف تعمیر و تجهیزات شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سال گذشته 12 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شد که بسیار ناچیز بوده و امسال نیز ماده 27 را برای واگذاری پروژه‌ها و اماکن به بخش خصوصی در دستور کار داریم و در حال حاضر نیز مراحل مناقصه سه استخر انجام شده است.

ناصری تصریح کرد: بیش از 20 سالن ورزشی نیمه‌کاره و در دست احداث داریم که سال گذشته موفق شدیم 50 پروژه با کمک خیرین استان اردبیل به بهره‌برداری برسانیم و امسال نیز 10 مدرسه نیمه‌تمام داریم که باید با فوریت به بهره‌برداری برسد که در این مورد نیز نیازمند کمک دولت و خیرین هستیم.

وی افزود: بیش از 20 پروژه نیمه‌کاره در سطح استان وجود دارد که احداث مدارس به ویژه در شهرستان‌های پارس‌آباد مشگین‌شهر و اردبیل به جد احساس می شود چرا که در اردبیل 30 درصد مدارس، در پارس‌آباد 55 درصد مدارس و در مشگین‌شهر 50 درصد مدارس به صورت دونوبته اداره می‌شود که این موضوع مغایر با استانداردهای آموزشی است.
برچسب ها: فرهنگیان مطالبات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: