واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

ضرورت اتحاد و انسجام ملی و پرهیز از کشمکش در مسائل کلان کشور

یک نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر اینکه باید اتحاد وانسجام ملی در کشور وجود داشته باشد، گفت: نباید در مسائل کلان کشمکش ایجاد شود و عده‌ای به دنبال پیشبرد نگاه جناحی خودشان باشند.
تدبیر24»جلال میرزایی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اظهار کرد: در این دیدار حجت الاسلام روحانی رئیس‌جمهور کشورمان سخنانی را درخصوص اقدامات انجام شده دولت و اولویت‌هایی که دولت دوازدهم دارد، بیان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: سخنانی که رهبری بر آنها تاکید داشتند اگر از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد می تواند خیلی از مشکلات را حل کند، دغدغه ای که رهبری هموار ه دارند توسعه ایران است و مطالبی که می گویند از سر دلسوزی است و انتظاری که از مسئولین دارند این است که نکات مدنظر را مورد توجه قرار دهند.

میرزایی ادامه داد: همانطور که رهبری تاکید بر اتحاد و انسجام ملی داشتند و اینکه تجاربی که از گذشته داریم ناشی از اتحاد و انسجام ملی است باید در نظر داشته باشیم که در مسائل کلان کشور نباید خیلی کشمکش ایجاد شود. متاسفانه عده ای هستند که تلاش می کنند این نکات را ابزاری برای پیشبرد نگاه جناحی خودشان قرار دهند که این ها می تواند به کشور آسیب وارد کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: