واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
آموزش و پرورش:

حق‌الزحمه امتحانات در حال پرداخت است

به‌دنبال درج گزارشی تحت عنوان «بی‌میلی معلمان به تصحیح ورقه‌های امتحان نهایی»، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارسال کرده که عینا به شرح زیر است:

تدبیر24»«امتحانات نهايي پايه‌هاي سوم متوسطه نظري، فني ‌و حرفه‌اي و پيش‌دانشگاهي سراسر كشور از دوم خرداد‌ماه 1396 آغاز شده و تا روز 25 خردادماه ادامه مي‌يابد.از بدو شروع امتحانات نهايي، حوزه‌هاي تصحيح اوراق امتحاني نيز شروع به فعاليت كرده‌اند و اين فعاليت تا تصحيح آخرين اوراق دانش‌آموزان و تا روزهاي پس از پايان آخرين امتحان ادامه خواهد يافت و پس از آخرين امتحان 10روز براي اعلام نتايج فرصت باقي است.

امتحانات فني و حرفه‌اي و پيش‌دانشگاهي به پايان رسيده و اوراق امتحاني آنها نيز در حال تصحيح و در شرف اتمام است. در برخي از استان‌ها نيز نسبت به اعلام نتايج امتحانات فني و حرفه‌اي و پيش‌دانشگاهي اقدام شده است.با وجود تأخيري كه ناخواسته در پرداخت حق‌الزحمه امتحانات همكاران مربوط به سال قبل اتفاق افتاد، اكنون پرداخت حق‌الزحمه مذكور در حال انجام است و تا پايان خردادماه به‌طور كامل پرداخت خواهد شد.

فرايند برگزاري امتحانات و تصحيح اوراق امتحاني دانش‌آموزان دچار خلل نشده و ان‌شاءالله نسبت به اعلام نتايج امتحانات در موعد مقرر اقدام خواهد شد و پس از رسيدگي به اعتراضات و اعلام نتيجه قطعي فرايند فارغ‌التحصيلي و صدور كارنامه نيز آغاز مي‌شود. متعاقب آن نسبت به ارسال سوابق تحصيلي به سازمان سنجش آموزش كشور جهت اعمال در فرايند پذيرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور در موعد مقرر اقدام لازم به انجام خواهد رسيد.»

توضيح همشهري: بسياري از مديران و معلمان مدارسي كه حوزه امتحاني يا تصحيح اوراق امتحان نهايي بوده‌اند، درتماس با همشهري از بي‌انگيزگي خود براي مشاركت در برگزاري امتحانات و تصحيح اوراق امتحاني سخن گفته و دليل آن را پرداخت نشدن حق‌الزحمه خرداد سال95 اعلام كرده‌اند. آموزش و پرورش نيز در توضيحات ارسالي تأخير يكساله در پرداخت حق‌الزحمه معلمان را تأييد كرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: