واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
با رقابت مدعیان صعود

قم میزبان برگزاری لیگ تیراندازی

هیئت تیراندازی استان قم میزبان برگزاری پیکارهای سومین مرحله لیگ تیراندازی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در حالی آذر ماه به میزبانی هیئت تیراندازی قم برگزار می‌شود که تیراندازان قمی در ترکیب تیم‌های باشگاه مقاومت قم و هیئت تیراندازی قم در این پیکارها حضور دارند.

این در حالی است که سومین مرحله رقابت تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور مهر ماه به میزبانی مقاومت قم برگزار شد و از قضا جدال همشهری‌ها یعنی مقاومت و هیئت تیراندازی قم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود.

شاگردان کریم حیدری در تیم تیراندازی باشگاه مقاومت قم و حسین مهره‌ساز در تیم هیئت تیراندازی قم با توجه به موقعیت نه چندان خوبی که در جدول رده‌بندی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم تیراندازی باشگاه‌های کشور داشتند، در این هفته برای کسب پیروزی به میدان رفتند. در حالی که مسابقات فصل جاری لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور تعیین کننده دو تیم صعود کننده به لیگ دسته اول این رشته ورزشی است، دو تیمی که به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند، نیاز دارند که در هفته‌های آتی با قدرت و آمادگی بیشتری به مصاف حریفان بروند.

دیدارهای مرحله سوم از این دوره از پیکارهای لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در حالی به انجام رسید که تیم مقاومت بسیج استان قم موفق شد تیم هم استانی خود یعنی هیئت تیراندازی قم را در هفته سوم لیگ کشور مغلوب کند.

در هفته سوم لیگ تیراندازی دسته دوم باشگاه‌های کشور که به میزبانی تیم مقاومت در سالن تیراندازی شهید سلیمانی سپاه استان قم برگزار شد، تیراندازان تیم مقاومت قم در یک رقابت نفس‌گیر موفق شدند تیم هیئت استان قم را مغلوب خود کنند.

در این مرحله از مسابقات تیم مقاومت بسیج قم با ترکیب رضا ملا صادقی، علی حیدری و مقصود تیمار در رشته تفنگ و علیمرادی، شاطریان و خدابنده در رشته تپانچه با تیم هیئت تیراندازی قم به رقابت پرداخت و در پایان موفق شد حریف خود را شکست بدهد.

در جدال حساس مقاومت بسیج قم با هیئت تیراندازی قم، مقاومتی‌ها در رشته تفنگ بادی در امتیاز 1649 با تیم هیئت تیراندازی قم تن به تساوی دادند، ولی در رشته تپانچه بادی تیم مقاومت بسیج قم با امتیاز 1622 موفق شد تیم هیئت تیراندازی قم را شکست دهد و در مجموع سه امتیاز این رقابت حساس خانگی را در مقابل همشهری مدعی خود کسب کرده و در جدول وضعیت بهتری پیدا کند.

در این هفته از رقابت‌ها به میزبانی باشگاه مقاومت بسیج قم، در رشته تفنگ تیم خراسان موفق شد تیم استان فارس را مغلوب کند و تیم استان فارس در رشته تپانچه تیم خراسان را از پیش رو برداشت، ضمن اینکه برادر بسیجی شاطریان از تیم تیراندازی مقاومت بسیج استان قم در این هفته از رقابت‌ها با امتیاز 559 مقام اول در رشته تپانچه را از آن خود کرد.

حالا قرار است بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان دیدارهای هفته چهارم مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور آذر ماه به میزبانی هیئت تیراندازی قم در سالن شهید زین الدین مجموعه ورزشی میثم قم برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: