واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

پلمب مهدهای کودک متخلف

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت:‌ طی چند ماه گذشته تعدادی از مهدهای کودک به دلیل دریافت شهریه اضافی پلمب شده‌اند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از فارس، محمد نفریه با اشاره به اینکه روز گذشته نخستین مرحله از اعتبارات توزیع یک وعده غذای گرم در روستامهدها و مهدهای کودک حاشیه‌ای واریز شد، اظهار داشت:‌در این مرحله 4 میلیارد تومان از سوی ستاد به تمامی استان‌ها واریز شد.

وی تصریح کرد:‌سال گذشته اعتبارات توزیع یک وعده غذای گرم حدود 19 میلیارد تومان بود که این رقم امسال به 22 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

نفریه بیان داشت: طی ماه‌های آینده و در فواصل مختلف اعتبارات باقیمانده به استان‌ها واریز خواهد شد به طوری که توزیع یک وعده غذای گرم در روستامهدها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر مهدهای کودک امسال از برنامه‌های اصلی بهزیستی محسوب می‌شود به طوری که در چند ماه گذشته و از زمان ابلاغ شهریه‌های جدید، با مهدهای متخلف برخورد شده است.

وی گفت: چندین مهدکودک در استان‌های مختلف به دلیل دریافت شهریه اضافی از خانواده‌ها پلمب شده است، ضمن اینکه خانواده‌ها می‌توانند این گونه گزارشات را به اطلاع بازرسان بهزیستی برسانند و سازمان بهزیستی نیز به شدت با مهدهای متخلف برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: