واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

سیلی جانانه‌ فرزندان ملت ایران، پیامی روشن برای نظام سلطه داشت

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: تحریم هیچ گاه بر ملت ایران اثر نگذاشته و سیلی ملت ایران، پیامی روشن برای نظام سلطه و استکبار داشت.
تدبیر24»«حمیدرضا الله ‌بداشتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به عملیات موشکی سپاه علیه مواضع داعش در سوریه اظهار کرد: تحریم‌ها نه تنها بر ملت ایران اثر نداشته بلکه جواب یک ترقه‌بازی در این کشور با موشک همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه به خوبی پیام این حرکت در منطقه را درک کرده و امروز بهتر از هر زمان دیگری به او ثابت شده که ملت ایران با کسی تعارف ندارد و هر حرکتی را با قدرت پاسخ خواهد داد.

الله بداشتی با اشاره به این‌که ما از ابتدای انقلاب به خاطر مظلومیت و آرمان خواهی‌مان، هزینه داده‌ایم، خاطرنشان کرد: ملت انقلاب و نظام خود را دوست دارند و با قدرت در برابر نظام سلطه و هرکسی که بخواهد در برابر آرمان آن‌ها بایستد خواهند ایستاد.

وی افزود: پیام اصلی این حرکت سپاه پاسداران برای اربابان این گروه تروریستی بود تا به خوبی درک کنند که ملت ایران و سپاه بر سر آرمان و حقوق خود با کسی تعارف ندارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین یادآور شد: امروز دنیا و ملت ایران نتیجه 30 سال تحریم را به خوبی درک کرد و متوجه این امر شد که تحریم نه تنها سدی در برابر ملت ایران نیست بلکه اقتدار این ملت را به منصه ظهور می‌رساند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: