واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

جامعه ورزش باید به کمک گودرزی برود

رییس کمیته ملی المپیک گفت: جامعه ورزش برای رسیدن به موفقیت های بزرگ باید دست به دست هم داده و به کمک محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، محمد علی آبادی روز یکشنبه افزود: خدا را شکر که بالاخره تکلیف ورزش کشور هم مشخص شد و امیدوارم هر چه سریعتر برنامه های اقای گودرزی هم روشن شود.
 
محمود گودرزی روز یکشنبه با کسب 199 رای از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.
 
علی آبادی ادامه داد: ما مسابقات مهمی را پیش رو داریم وباید خودرابه بهترین شکل برای حضور در این رقابت ها آماده کنیم.
 
رییس کمیته ملی المپیک گفت:مطمئن هستم درصورتی که جامعه ورزش باهمدلی به سوی گودرزی دست درازکند، او می تواند در مسئولیت خود موفق باشد و ورزش ایران را به سمت موفقیت سوق دهد.
 
وی درخصوص خواسته وزیر جدید ورزش و جوانان مبنی بر تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: او تاکنون هیچ درخواستی از من نداشته است اما اگر این کار را انجام دهد حتما این مساله را بررسی خواهیم کرد.
 
محمود گودرزی پیش از این در نشستی خواستار تعویق زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک شده بود.
 
انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است روز 25 آذر برگزار شد و ثبت نام از نامزدهای عضویت در هیات اجرایی از دیروز آغاز شده است.
 
علی آبادی در مورد اینکه آیا قصد نامزدی شرکت در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک را دارد، اظهار داشت: نامزدشدن یا نشدن من بستگی به گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دارد و باید ابتدا نظر او را جویا شوم.
 
وی با اشاره به اهمیت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، گفت: این دو باید در راستای هم حرکت کنند و در غیر این صورت ورزش ایران دچار مشکل خواهد شد.
 
علی آبادی خاطرنشان کرد: از تمام خانواده ورزش می خواهم دست به دست هم دهند و به گودرزی کمک کنند تا عقب ماندگی های چند سال اخیر را که حاصل تغییرات در ورزش و بعضی کمبود ها بود، جبران کنیم.
 
وی در مورد اینکه آیا در دو سال اخیر ورزش ایران حرکت رو به جلویی نداشته است، گفت: از نظر نتیجه عملکرد ما دراین دو سال خوب بود، اما از نظر برنامه ریزی برای آینده عملکرد خوبی نداشته اند و باید این ضعف ها را جبران کنیم.
 
رییس کمیته ملی المپیک دررابطه بااظهارات خسروی وفاوغیرقانونی دانستن نحوه انتخاب نمایندگان ورزشکاران در مجمع کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: دلیل این رفتار او را نمی دانم اما کمیته ملی المپیک بهترین ها راانتخاب کرده است.البته بازهم دستوربررسی مجدد مسایل مطرح شده را داده ام.
 
خسروی وفا در نامه ای نحوه انتخاب نمایندگان ورزشکاران در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک را غیرقانونی دانسته است.
 
علی ابادی تاکیدکرد: هیات اجرایی ادعاهای او را نپذیرفته ودرآینده نزدیک در کنفرانس مطبوعاتی مدارک مربوطه را ارایه خواهم داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: