واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

شاید یحیی استعفایش را پس بگیرد

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با تاکید بر این که نمی‌خواهد درباره دلیل استعفای گل‌محمدی صحبت کند، گفت: ممکن است یحیی تا بعدازظهر امروز (یکشنبه) استعفایش را پس بگیرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، منصور قنبرزاده درباره خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: امروز با حضور یحیی و دستیارش و سه تن از اعضای هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای داشتیم که درباره موضوعات مختلف صحبت کردیم اما از استعفای گل‌محمدی و دلیلش هیچ خبری ندارم.
وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است گل‌محمدی از صحبت‌های مطرح شده در جلسه به این نتیجه‌ رسیده باشد که استعفا دهد، گفت: ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم و پاسخ این سوال را به خود یحیی ارجاع دهم.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه درباره موضع هیات مدیره باشگاه نفت درباره استعفای گل‌محمدی گفت: باشگاه کسی را به زور نگه نمی‌دارد اما ممکن است یحیی تا بعدازظهر استعفایش را پس بگیرد. در این مورد تا فردا صبر می‌کنیم و تصمیم نهایی را آن زمان می‌گیریم.
قنبرزاده در ادامه با تاکید بر این که رضا نوروزی در تیم نفت باقی می‌ماند، گفت: بازیکنی که می‌خواستند به جای نوروزی به ما بدهند در حد او نبود و تقریبا می‌توانم بگویم که بازیکن مازاد آن تیم بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس این بازیکن را می‌خواست با نوروزی تعویض کند، گفت: یکی از تیم‌هایی که خواهان نوروزی بود چنین پیشنهادی داشت و شاید هم پرسپولیس بوده باشد.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان گفت: وحید ذوالقدر، بازیکن تیم ملی جوانان را به مدت چهار فصل به نفت آوردیم و این بازیکن تاکنون تنها فردی است که قراردادش با ما نهایی شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: