واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

خوشحالم که گودرزی بارای بالاوزیرشد

رئیس فدراسیون جودو گفت: خوشحالم که گودرزی توانست با گرفتن رای بالا از نمایندگان مجلس به وزارت ورزش و جوانان برود زیرا فردی متخصص است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، محمد علی رستگار اظهار داشت: گودرزی فردی متخصص است و سابقه اجرایی و عملیاتی خوبی دارد.  رای بالای نمایندگان به او نشان دهنده این مسئله است و امیدوارم با تکیه بر همین امر بتواند به مشکلات و مسائل مختلف ورزش رسیدگی کند.
وی ادامه داد: مشکلات فدراسیون‌های ورزشی در طول چند ماه گذشته به شدت زیاد بوده و امیدواریم که گودرزی در اسرع وقت به این مسائل رسیدگی کند. قطعا با هموار شدن راه می توانیم به آینده ورزش بیش از گذشته امیدوار باشیم و شاهد درخشش بیشتر ملی پوشان‌مان در میادین بین‌المللی باشیم. در هرحال وجود مشکلات سد راهی برای اجرایی شدند برنامه های رشته های مختلف است.
رئیس فدراسیون جودو در مورد برنامه‌های این رشته خاطرنشان کرد: به امید خدا تیم ملی با 7 جودوکار روز پنج‌شنبه 30 آبان راهی مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی می‌شود. با توجه به گزارش سایت این مسابقات جودوکاران خوبی در این میدان به روی تاتامی می‌روند و به همین دلیل فکر می کنم تدارک خوبی برای ملی‌پوشان باشد.
رستگار تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها هم تیم ملی به گرجستان می رود تا در راستای آماده سازی تیم برای حضور در بازی های آسیایی اینچئوان کره جنوبی تدارک خوبی داشته باشیم. تمام برنامه‌های ما روی موفقیت در بازی‌های آسیایی متمرکز شده و امیدواریم ملی پوشان نیز با جان و دل از این برنامه های تدارکاتی استفاده کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: