تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۸۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

توافق آمریکا و چین بر سر خلع سلاح اتمی کامل کره‌شمالی

رسانه دولتی چین امروز (شنبه) گزارش داد، پکن و آمریکا توافق کردند که اقداماتی را برای خلع سلاح اتمی کره شمالی انجام دهند که کامل،‌ معتبر و برگشت ناپذیر باشد.
تدبیر24»به نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری شینهوا گزارش داد،‌ طرف آمریکایی و چینی تاکید کردند که باید خلع سلاح اتمی کره شمالی کامل، بی‌نقص و برگشت ناپذیر باشد.

رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفته بود که آمریکا به چین تاکید کرده تا فشارهای اقتصادی و سیاسی را بر پیونگ یانگ افزایش دهد.

یانگ جیه‌چی، وزیر خارجه چین و ژنرال فانگ فنگویی با تیلرسون و جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در جریان دیداری گفت و گو کردند.

وزیر خارجه چین همچنین با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید دیدار کرد و به بررسی وضعیت کره شمالی پرداخت.

خبرگزاری شینهوا همچنین گزارش داد که مذاکرات میان این اعضای ارشد دولت‌های آمریکا و چین برای ارائه مکانیسم‌های مذاکرات میان چین و آمریکا صورت گرفت.

شی جینپینگ و همتای آمریکایی‌اش همچنین قرار است در جریان نشست گروه ۲۰ که در هامبورگ، آلمان و در ماه آتی برگزار می‌شود، بار دیگر دیدار کنند؛ این دو در آوریل در فلوریدا دیدار کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: