واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

تقدیر تولیت آستان حضرت معصومه(س) از حضور مردم در برنامه‌های حرم مطهر

تولیت آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه خوشبختانه برنامه‌های آستان هر ساله مطلوب‌تر از گذشته می‌شود، گفت: البته حضور مردم در مراسم حرم مطهر قابل تقدیر است چرا که بدون حضور مردم، برنامه‌های حرم رونق نخواهد داشت.
تدبیر24»حجت‎الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی شنبه شب در آیین شکرگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شبستان نجمه خاتون، گفت: قاعده اصلی محاسبه حسنات آخرت، بردن اعمال به قیامت است.
وی افزود: منظور از بردن اعمال آن است که برخی اعمال باعث ضایع شدن اعمال خیر می‎شود و برخی حسنات نیز گناهان را محو می‎کند؛ پس هر کار خیری لزوما به معاد نخواهد رسید.
تولیت آستان کریمه اهل بیت(ع) بیان کرد: اگر انسان به شیوه مطلوبی بتواند در دنیای خاکی عمل کند در دنیای آخرت نیز می‌تواند سر خود را بالا گرفته و به خوبی به سوالات روز قیامت پاسخ دهد.
امام جمعه موقت قم بیان کرد: نقش و هدف حضرت معصومه سلام‌الله علیها در تاریخ ایران و قم بسیار مهم است زیرا از زمانی که ایشان به شهر قم پا گذاشتند خیر و برکت بسیاری را به همراه خود آوردند به همین علت اکنون باید شکرگزار نعمت حضور ایشان باشیم.
سعیدی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: اکنون به برکت این خون‌ها انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف در حال صادر شدن است؛ در این سالها باید از نقش تولیت‎های گذشته در توسعه فعالیت‎های حرم نیز یاد کنیم ولی بازهم نمی توان نقش انکارناپذیر انقلاب در تبدیل این پایگاه عظیم جهان تشیع به پایگاه نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) گذشت.
وی با اشاره به اینکه در تامین امنیت حرم مطهر افراد بسیاری مشارکت داشته اند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم این امنیت را در طول سال و مناسبت‌های مختلف حفظ کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: