واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱

خواننده هتاک روی جلد مجله + عکس

هفته‌نامه حاشیه در تازه‌ترین شماره خود، پرتره‌ای از محسن نامجو را بر جلد این مجله تصویر کرده است؛ خواننده پرحاشیه و ممنوع‌الصدایی که بیش از چهار سال است از کشور خارج شده و اکنون آلبوم‌های موسیقی خود را در آمریکا منتشر می‌کند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تهران پرس، محسن نامجو در ترانه های خود قرآن کریم را به تمسخر گرفته و آیات مقدس و نورانی قرآن کریم را به صورتی تمسخر آمیز خوانده بود که بعد از واکنش شدید مردم ایران و طرفدارانش مجبور به عذرخواهی شد اما کار وی به همین جا ختم نشد و از کشور خارج شد و به همراه بازیگر مستهجن فراری ” گلشیفته فراهانی ” در جریانات فتنه ی ۸۸ ، به تبلیغ علیه نظام مقدس اسلامی ایران پرداخت.


 

وی در جدید ترین توهین خود به مقدسات اسلامی ، امام زمان (عج) را هدف قرار داده و با کمک دیگر خواننده ی هتاک به امام هادی (ع) ” شاهین نجفی ” ترانه ای را خوانده است.
محسن نامجو در یک کنسرت این آهنگ را اجرا کرده است که با تمسخر به نفس حضور امام زمان (عج) و ظهور ، نه تنها عبارات توهین آمیز به کار می برد بلکه با لحن بسیار مضحک این کنسرت را اجرا می کند که این نشان گر این است که حرکات شاهین نجفی را تائید می کند و قصد توجه رسانه های غربی را به خود دارد وعمدا این حرکات را انجام داده است.

حال انتشار تصویر این فرد هتاک در روی جلد این هفته نامه هیچ توجیهی ندارد و احتمالا این نشریه که ظاهرا از فضای دولت تدبیر و امید در حال سواستفاده است به دنبال بهانه برا ی تعطیلی خود است!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: