واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۸۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
معاون آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری ۱۴۰ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت در سال جاری

اهواز - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری ۱۴۳ هزار و ۲۳۲ نفر ساعت، آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان خوزستان از ابتدای سال ۹۶ خبر داد.

تدبیر24»حرج چلداوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون، ۵۶ دوره ضمن خدمت در قالب ۲۶۳ کلاس در استان خوزستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعداد۱۰ هزار و ۱۳۸ فرهنگی در این دوره ها شرکت کردند، بیان کرد: از این تعداد فرهنگی، چهار هزار و ۴۷۲ نفر مرد و ۵ هزار و ۶۶۶ نفر خانم در این دوره ها شرکت کردند.

چلداوی افزود: علاوه بر دوره های اجرا شده، برگزاری ۴۸ دوره را نیز در دست اجرا داریم که بالغ بر ۸۴۰ هزار فرهنگی در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه دوره های ضمن نقش بسزایی در ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان دارد، تصریح کرد: برگزاری دوره های ضمن خدمت همواره با استقبال فرهنگیان خوزستانی روبرو شده است که این امر نشان از حس مسئولیت پذیری فرهنگیان در قبال افزایش مهارت های علمی و حرفه ای خود دارد.

چلداوی ادامه داد: توسعه و گسترش دوره های بازآموزی ضمن خدمت از اولویت های آموزش و پرورش خوزستان در سال ۹۶ است که این امر نیز به طور ویژه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دیده شده است.

وی با اشاره به دیگر دوره های برنامه ریزی شده در سال جاری تصریح کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و با توجه به اهمیت توانمندسازی معلمان در مرداد ماه سال جاری دوره آموزشی مرتبط با کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم متوسطه و هنرآموزان رشته فنی حرفه ای و کاردانش برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه این دوره ها به دو شیوه حضوری و الکترونیکی برگزار می شود، عنوان کرد: در شیوه حضوری مدرسان منتخب به شهرستان ها اعزام خواهند شد تا دوره را برای همکاران آن شهرستان برگزار کنند و در شیوه مجازی، همکاران باید از طریق سامانه ltms  در دوره ها شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: