واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۸۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

دلایل برتری خرید اینترنتی

در سال های اخیر بیشتر کسب و کارها از اینترنت برای انجام تجارتشان استفاده می کنند. این فرآیند شامل خرید و فروش کالاها و خدمات می گردد. فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را با بخود اختصاص داده است و هم اکنون بیشتر خرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند.
تدبیر24»در سال های اخیر بیشتر کسب و کارها از اینترنت برای انجام تجارتشان استفاده می کنند. این فرآیند شامل خرید و فروش کالاها و خدمات می گردد. فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش ها را با بخود اختصاص داده است و هم اکنون بیشتر خرده فروشان بزرگ عضو این دسته هستند. فروشندگانی که تنها فروش آنلاین دارند در حال رشد هستند و میلیون ها نفر بطور منظم به خرید آنلاین رسیده اند. مردم از اجناس دسته دوم گرفته تا صنایع دستی به معاملات آنلاین روی آورده اند.
یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از کالاهاست. خریداران به جای آنکه محدود به چند خرده فروشی محلی شوند می توانند به فروشگاه های سراسر دنیا دسترسی داشته باشند. این ویژگی می تواند پیداکردن کالاهای نایاب و غیرمعمول را ساده تر نماید. همچنین رقابت بین فروشندگان کالاهای استاندارد را افزایش می دهد. خریداران از موتورهای جستجو برای پیداکردن کالاهایی استفاده می کنند که خرده فروشان به حراج گذاشته اند، این کار باعث می شود تا خریداران نگران پیدا کردن بهترین فروشگاه نباشند.
در مقایسه با خرید از خرده فروشان سنتی، اینترنت به خریداران این امکان را می دهد که براحتی دو کالا را در کنار هم مقایسه کنند و حتی در صفحه مانیتور خود به طور همزمان به دوکالا در کنار فهرستی از مشخصات هرکدام نگاه کنند. این کار بسیار ساده تر از آن است که مشخصات یک کالا را هنگام خرید کالای دیگر به خاطر داشته باشیم. یکی از برتری های فروشگاه اینترنتی امکان نمایش بازخورد مشتریان است که می تواند به خریداران اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه نماید.
روزانه میلیون ها نفر خرید آنلاین انجام می دهند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می رسند، این عملکرد ساده تر از آن است که برای جستجوی کالا بدنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند. فروشندگان علاقه مند به پیدا کردن افرادی هستند که برای کالایی مبلغ بیشتری بپردازند و فروشگاه اینترنتی این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. کلکسیون های اینترنتی آثار هنری نمونه موفقی از این قابلیت را به نمایش می گذارند.
کارکردن آنلاین به فروشندگان اجازه می دهد قیمت کالا و خدمات خود را کاهش دهند و این بیشتر به این علت است که آن ها هزینه های ویژه فروشگاه فیزیکی را ندارند. هنگامی که کالاها به یک خرده فروشی آنلاین که فروشگاه فیزیکی هم دارد سفارش داده می شوند، فروشگاه کالاها را از انبار لجستیک خود به آدرس خریداران ارسال می کند (سرویس انبارداری و پست لجستیک) و چنین فرآیندی به این معناست که دیگر نیازی به اجاره یک فضای خرده فروشی و استخدام کارمندان اضافه ندارید. دیگر نیازی نیست کارکنانتان کالاها را داخل قفسه های مختلف مغازه بچینند تا هنگام مراجعه مشتریان مورد توجهشان قرار گیرد.
یکی از این فروشگاه های اینترنتی که در مدت کوتاه رشد چشمگیری داشته پرسه بازار است. پرسه بازار به عرضه لوازم خانگی می پردازد. این فروشگاه اینترنتی در مقایسه با سایر فروشگاه های آنلاین و اینترنتی تخفیف ها و بن های تخفیف منصفانه ای ارائه می دهد.
پرسه بازار در مدت کوتاه فعالیت خود بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. رتبه ای که سایت این فروشگاه اینترنتی در مدت کوتاه به دست آورده است را می توان نشانه رشد و استقبال از این فروشگاه اینترنتی دانست.
انتهای پیام
برچسب ها: خرید اینتزنتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: