واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

بهترین مدافعان جهان از نظر نستا

مدافع سابق تیم ملی ایتالیا سه مدافع برتر حال حاضر فوتبال جهان را معرفی کرد. او همچنین از ارزشمندترین قهرمانی‌های خود نیز گفت.
 تدبیر24»آلساندرو نستا، یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان بود که سال‌ها در کنار پائولو مالدینی در تیم میلان عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. او در حال حاضر هدایت تیم میامی آمریکا را بر عهده دارد.

او در پاسخ به این سوال که بهترین مدافع میانی جهان از نظر او چه کسی است، گفت‌: از نظر من بونوچی، کیلینی و تیاگو سیلوا بهترین مدافعان فوتبال جهان در حال‌ حاضر محسوب می‌شوند. آنها همه از قابلیت‌های خوبی بهره مند هستند و من معقتدم که در پست خودشان بهترین‌اند.

نستا در پاسخ به این سوال که ارزشمندترین قهرمانی او  چه جام‌هایی بوده است، گفت‌: قطعا قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ و همین طور قهرمانی در میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا که برابر یوونتوس بود، مهم‌ترین قهرمانی‌های من محسوب می‌شود. البته در کنار این افتخارات، افتخارات دیگری هم داشته‌ام که همه آنها سخت به دست آمد.

مدافع سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در پایان صحبت‌های خود درباره بازگشت به فوتبال اروپا به عنوان سرمربی، گفت‌: اروپا خانه من است و من هم دوست دارم بالاخره روزی به آنجا باز گردم و بتوانم دانش مربیگری خودم را پیاده کنم ولی در حال‌ حاضر تمرکز من روی این مساله است که بتوانم در میامی کار خودم را پیش ببرم و خود را اثبات کنم.

برچسب ها: جهان نستا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: