واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

تنها راه مقابله با توطئه‌ها حفظ وحدت در کشور است

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: برای مقابله با توطئه‌ها راهی غیر از حفظ وحدت نداریم و امیدواریم همه بزرگان به این مسأله توجه داشته و این وحدت مستحکم‌تر از قبل باشد.
 تدبیر24»میرحمایت میرزاده با تأکید بر اینکه «تنها راه مقابله با توطئه‌های استکبار و عوامل آنها در منطقه حفظ وحدت در کشور است» گفت: ما راهی غیر از این نداریم، تنها راه مقابله هم حفظ وحدت است که دشمنان بدانند اینجا کشور مستحکمی است و اگر در داخل این خانواده، دیدگاه‌های مختلفی وجود داشته باشد چه سیاسی و چه سلیقه‌های اداری و کاری اما قطعاً در مقابله با توطئه‌ها و امنیت یکدل و یکصدا هستند.

وی افزود: در این کشور مردم با قومیت‌ها و سلیقه‌های مختلف و با ادیان مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند و در مجموع کشوری متحد و یکپارچه هستیم که هیچ توطئه‌ای را نمی‌توانند در اینجا به کرسی نشانده و عملی کنند.

این نماینده مجلس گفت: در داخل کشور همه باید بدانیم برخی مسائل خانوادگی بوده و با امنیت ملی ما سروکار دارد و اگر خدای نکرده وارد خط قرمزهایی شویم که آسیب زننده باشند همه دچار خسران می‌شوند.

نماینده مردم گرمی در مجلس در پایان اظهار کرد: امیدواریم همه بزرگان بیش از سایرین توجه‌شان به این قضیه باشد و کمک کنیم وحدتی که تا به حال وجود داشته مستحکم‌تر از قبل باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: