واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۸۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

استخدام 682نیرو در آموزش و پرورش

682نیرو درقالب 202نیروی آزاد و480نیروی تربیت معلمی درسال جدیداز طریق دانشگاه فرهنگیان استخدام می شود.
تدبیر24»قنبر علی خوش آینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاكیدبر اینكه باهدف بالابردن جایگاه كمیته برنامه ریزی به عنوان الگوی تصمیم گیری آموزش وپرورش، اختیارات ازسوی وزارت به استان ها واگذارشده است،افزود: در سال تحصیلی جدید در راستای توانمند سازی نیروی انسانی درپایه یازدهم ،70 عنوان درس تامین مدرسی و بقیه به صورت الكترونیكی ضمن خدمت آن برگزارخواهدشد.

وی با اشاره به اجرای طرح فبک یافلسفه برای کودک در استان در سال تحصیلی آتی،خاطرنشان کرد:باهدف تغییر نگاه نسبت به فصلنامه های آموزشی و مجلات رشد ضمن خدمت 24ساعته اینترنتی در 3مرحله برای همكاران برگزارخواهدشد.

خوش آینه افزود:با تولید محتوای الكترونیكی ارزان و مطلوب ازسوی همكاران برای دانش آموزان از دغدغه والدین در این زمینه كاسته خواهدشد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی با اشاره به اینكه برگزاری بیش از صد و 10ساعت کلاس های ضمن خدمت برای همکاران آموزشی در سال تحصیلی 96-95 آن را نشان ازكارنامه قابل قبول دراین حوزه برشمرد.

وی خواستار نظارت دقیق بر برون سپاری ها برای آموزش نیروی انسانی، صیانت از برنامه درسی ملی و فعال شدن انجمن های علمی درشهرستان ها شد.

خوش آینه درپایان با اشاره به برگزاری همایش ملی فیزیك،شیمی وزیست با گرایش پایه دهم ویازدهم در استان وهمچنین ضرورت استفاده از سی دی های آموزشی در 30درصدكلاس های هوشمند استان ،از انجام مصاحبه نیروهای استخدامی جدید از طریق چهاركارگروه الهیات،روانشناسی،علوم تربیتی وتخصصی خبرداد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: