واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۸۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

توضیح سرمربی‌ تیم ملی وزنه‌برداری درباره دعوت نشدن سعید علی‌حسینی

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: شرایط درسی و تمرینی سعید علی‌حسینی به گونه‌ای است که از مراحل بعدی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود و قطعاً برای او برنامه دارم.

تدبیر24»محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره نبود نامی از سعید علی‌حسینی در میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: با سعید صحبت کردم. شرایط درسی و تمرینی او به گونه‌ای است که ان‌شاءالله از مراحل بعدی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود. قطعا برای سعید علی‌حسینی برنامه دارم. او جزو پتانسیل‌های خیلی خوب وزنه‌برداری ایران است و می‌تواند یکی از برگ‌های برنده ما در مسابقه‌های جهانی باشد.

بیرانوند ادامه داد: در حال حاضر به این دلیل که او درگیر آزمون دکترا است شرایطش را ندارد که روزی دو مرتبه فشار تمرین‌ها را داشته باشد. ما با هم کاملا هماهنگ هستیم. چند نفر دیگر هم دورادور مد نظر داریم و اگر لازم باشد، در مراحل بعدی نفرات را جابه‌جا و دعوت می‌کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که از وضعیت سعید محمدپور اطلاع دارد یا خیر تصریح کرد: متاسفانه از محمدپور خبر ندارم اما یکی دو هفته که اردوی تیم ملی برگزار شود و به ثبات برسیم، در ذهنم هست که با او هم صحبت کنم تا ببینیم وضعیتش به چه صورت است. من دنبال وزنه‌بردار آماده و پاک می‌گردم و اگر وزنه‌برداری هم باشد که استعدادش را داشته باشد و در چارچوب فدراسیون حرکت کند خود ما به او کمک می‌کنیم که آماده شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که از وضعیت وزنه‌برداران دعوت شده اطلاع دارد که در این تعطیلی طولانی مدت اردو تمرین‌های خود را انجام داده‌اند، تاکید کرد: بله. من قطعا وضعیت نفرات را آنالیز کردم و بعد آن‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کردم. با تمام وزنه برداران صحبت کردم. برنامه تیم ملی هم به آن‌ها اعلام شده است. جمعه تمام نفرات باید در تهران حاضر باشند و ۵ بعدازظهر هم راهی تبریز می‌شویم.

او در مورد اینکه اصغر ابراهیمی را به عنوان دستیار خود معرفی کرد، گفت: او ۱۰ سال سابقه حضور در تیم ملی را دارد. قهرمان آسیا و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی شده است و در دو المپیک هم حضور داشته است. همچنین رییس هیات وزنه‌برداری گیلان است. جزو نفرات فعال بوده و یکی از ویژگی‌های خوب فدراسیون وزنه‌برداری این است که به جوان‌ها اطمینان می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: